Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Ikhlas Dari Hati.......
1 October 2013 | 0 Possible[s]


Hello october ! Please be nice to me yaa :) 


Aku tidak tahu dari mana untuk berkata-kata, tapi setiap apa yang dikatakan oleh aku ikhlas dari sudut hari kecil ku. Apa khabar awak ? Malam tadi aku lepaskan semua kesedihan yang aku pendam selama ini. Aku berjanji pada diri ini tidak akan mengulangi kesilapan yang lalu. Aku berjanji pada hati ini tidak akan menyakitinya lagi. 

Hidup aku hari2 hanya biasa2 saja, tanpa ditemani oleh siapa2. Hanya malam tadi ditemani airmata yang sekian lama tidak menitis. Perasaan rindu itu hadir tanpa aku minta. Aku membuka semula kenangan2 lalu. Aku lepaskan semuanya ! Aku sudah penat untuk pendam semuanya. Jujur aku kata perasaan sayang itu masih ada tapi cuma tinggal sisa bakinya saja. Sisa baki itulah yang membunuh perasaan aku. Tapi perasaan rindu itu tidak boleh aku tepis dia datang bila aku keseorangan. Aku berjaya lupakan engkau walaupun sedikit demi sedikit itu sudah gembira buat diri aku. 

Kenapa aku nekad untuk melupakan semuanya?? sebab aku baca segala luahan hati dia kepada perempuan itu. 20 Ogos tarikh kami masih bersama dia jumpa seorang perempuan yang kini dia kejar2 untuk mendapatkan cinta dari perempuan itu. Kau tahu apa perasaan aku bila aku baca satu persatu ?? Hati ini hancur, menangis. Beruntung perempuan itu kerana engkau cerita tentang dia untuk dibaca oleh semua orang. Kenapa masa kita bersama kau tidak buat sedemikian?? Mungkin sebab aku tak ada yang specialnya. Aku tidak punya rupa berbanding perempuan itu. Kau susah untuk terima kekurangan diri ini, aku bukan perempuan yang sempurna. 



Aku tahu setiap pertemuan pasti ada perpisahan, macam itu lah aku dengan kau. Kau bukan ditakdirkan untuk aku. Mungkin kau dan aku boleh mendapat pasangan yang jauh lebih baik. Dalam hidup kita mesti akan suka dan jatuh cinta pada seseorang yang sebenarnya bukan untuk kita. Aku kena terima dengan takdir ALLAH. Apa yang aku harapkan semoga si dia perempuan yang baik2. Semoga si dia boleh membuat kau lebih bahagia ketika kau bersamanya.Satu yang aku minta dari kau , jika keadaan aku sudah kembali pulih jangan sesekali kau mencari aku untuk menyakitiku lagi. Mulai harini aku mahu bukak buku baru dalam hidup aku. Doa aku selalu bersama engkau. Mungkin kita tidak akan bertemu disini, tapi kita akan bertemu disyurga nanti. Assalamualaikum