Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
09 March 2014
9 March 2014 | 0 Possible[s]
Assalamualaikum semua. Setelah sekian lama aku menyepikan diri kini aku muncul kembali. Wahh ! Kelas kau jahh ayat nak kemana ? Hihi :) 

Tak yang sebenarnya aku dah lama tak bukak blog sebab busy sesangat. Maklum lah bila dah kerja ni masa sangat terhad. Bila cuti memang aku tidur je pun. Tak ke mana. Maklum lah tak ada yang sudi nak keluar dengan kita. Eh? Hihihi :p 

Aku still sama macam dulu keseorangan :') bukan tak nak mencari tapi nanti2 lah dulu. Parut dihati masih berbekas. Tak nak ulang lagi kesilapan yang lalu. Gittew !  Kahkahkah :) aku nak betulkan diri aku apa yang kurang kenalah tambah2 kan. Tak gitu? :D 


Senyum yang tak berapa nak manis ni aku bagi dekat korang. Terima kasih ye sudi baca luahan hati yg tak seberapa ni. Ada masa aku update lagi. Mana tahu lepas ni aku update "Aku Nak Kahwin" tak sia2 aku menyepikan diri. Ye idokk? Kahkahkah. Tak ada lah gurau je pong. Terlalu muda untuk menamatkan zaman bujang aku ni :) lagipun aku belum kejar apa yang aku nak. Korang doakan aku ye. Okey lah ada masa aku cerita lagi. Assalamualaikum semua :)