Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Senyum Diwajah Dihati Siapa Yang Tahu
15 December 2013 | 0 Possible[s]
Assalamualaikum semua, sekian lama aku menyepi kini aku kembali :) Menyepi bukan sebab merajuk tapi tiada masa untuk diluangkan. Harini rajin sikit sampai sempat deko blog and lagu tu i like it ! Hihi :)

Tahun baru tinggal lagi beberapa minggu saja, umur aku pun akan bertukar ke angka 20. Oh tidak !! Rasa sudah tua 20 tahun ea? hmm hmm -.- hahahaha. Apalah sangat ada pada umur tu kan. Umur tu cuma nombor saja. Ewah ! *ayat nak sedapkan hati je* :D

Aku semakin pulih dari fizikal tapi mental masih lagi sakit. Aku sendiri tidak tahu kenapa. Penat pendam sorang2. Aku terus cuba melupakan dan akhirnya aku tidak berjaya. Banyak benda yang aku buat ada kena mengena. Dan aku mudah mengenang balik kisah yang lama. Aneh sekali perasaan benci itu ada tapi kenapa wujud lagi perasaan rindu itu?? Rindu pada siapa? Pada yang tidak sudi akan diri ini :') Mungkin aku tidak merindukan tuan punya badan cuma rindu akan kenangan yang telah kami cipta bersama. Kadang2 aku terfikir sampai bila aku nak hidup dalam dunia macam ni? Stress tau !! -.- hmm hmm. Mungkin si dia sedang ketawakan aku sebab dia dapat baca isi hati aku tapi lantak lah. Atleast aku kenang lagi jasa baik dia daripada dia?? Lupa terus pada aku. Yelah aku tak pernah buat kebaikkan buat apa nak dikenang aku ni kan? :)

Dan aku berharap sangat tahun baru nanti benda ni semua boleh hilang dari hidup aku. Aku dah tak nak ingat satu pun tentang dia lagi. Penat weyh penat. Kalau korang rasa apa aku rasa korang tahu lah sakitnya macam mana. Hmm

Aku akhiri dengan kata-kata :

Agaknya menjadi perempuan memang begitu,
Selalu ditinggalkan beribu batu,
Sering ditpu bertalu-talu,
Sanggup telan pahit hempedu,
Mampu bertahan sampai kematu, 
Senyum diwajah, dihati siapa yang tahu.