Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Diam Aku Kerana...................
24 September 2013 | 0 Possible[s]


Diam aku bukan bermaksud aku kalah, aku tewas , tapi diam aku kerana untuk mencari kekuatan pada diri ini. Aku hanya manusia yang tidak sempurna. Kadang2 aku diatas kadang2 aku dibawah. Tapi aku tahu Allah takkan menguji aku jika aku tidak mampu. 

Diam aku untuk melupakan semuanya yang pernah terjadi antara kita, tapi bukan mudah bagi aku untuk melupakan semuanya. Aku perlukan masa untuk perbaiki kehidupan aku seperti dahulu. Keadaan aku semakin sembuh selepas semuanya terjadi, tapi engkau muncul kembali lalu memberikan luka kembali. Luka yang lama masih berdarah engkau tambahkan lagi luka dihatiku. 



Diam aku bukan tidak mengingatimu, setiap saat aku mengingatimu. Kerana terlalu banyak kenangan yang telah kita cipta bersama. Kenangan kau dan aku takkan aku lupa. Aku rindukan kenangan kita bersama. Saat2 bahagia kita bersama. Tapi aku tahu aku takkan dapat balik kebahagian seperti dahulu. Depan aku kau kata sayang, belakang aku kau dengan orang lain. Jujur lah sayang walaupun itu akan melukakan hatiku tapi kejujuran itu sangat penting. 

Hari demi hari aku menghitung bilakah aku boleh pulih sepenuhnya? Bilakah aku boleh melupakan engkau tanpa mengingati kau walau sesaat pun? Bilakah aku boleh melupakan kenangan2 yang kita bina?? Aku tidak punya jawapan hanyaa Allah saja yang tahu semuanya. 

*Semoga dikau bahagia bila tidak disamping aku MHA. Aku kirimkan salam rindu melalui doa. Semoga engkau dengar doa aku sayang :')