Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Perasaan Ini
15 September 2013 | 0 Possible[s]
"Ya allah andai benar dia bukan untuk aku , kau jauhkan lah dia dari aku. Andai benar dia untuk aku, kau satukan lah hati kami. Hanya engkau maha mengetahui segalanya"

Ujian apa yang kau beri kepada ku. Kadang2 terlalu berat untuk aku lalui semuanya. Tapi aku tahu disebalik semua ini ada hikmahnya. Hanya engkau mengetahui semuanya. Aku tahu kau rindu akan rintihan aku kerana itu kau uji aku dengan ujian sebegini.

Ya allah, jika benar dia bukan yang terbaik untuk aku , kau kuatkan lah semangat ku ini. Kau tabahkan lah hatiku ini. Kau redha kan lah segalanya. Engkau lebih berhak menentukan segala uruskan ku. Kerana pilihan yang datang dari engkau pilihan yang terbaik untuk manusia di muka bumi ini.

Andai dia tidak bersama ku , kau berikan lah dia pengganti ku kepadanya. Kau berikan lah dia hawa yang lebih baik dari aku. Yang lebih sempurna berbanding aku ini. Mungkin aku tak mampu untuk melihat si dia dari dekat aku hanya mampu lihat si dia dari jauh. Cukup hanya dengan doa yang aku kirimkan melalui hati yang ikhlas ini.

Biarpun hati ku pecah seribu aku redha dengan ujian yang kau beri. Terima kasih atas segala yang kau beri selama ini. Terima kasih kau pinjamkan aku kebahagiaan walaupun sesaat. Aku hargai semuanya. Andai kata kita tidak jumpa lagi dimuka bumi ini. Aku berharap kita akan jumpa disyurga.  Semoga segalanya di permudahkan. Amin :')