Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Hati Ini............
23 May 2013 | 0 Possible[s]
Assalamualaikum semua. Lama juga aku tak update blog aku ni. Last update haritu masa mother day kan? Actually bukan aku tak bukak blog ni. Hari2 aku bukak hari2 aku cerita tentang perasaan aku. Cuma aku tak publish je. Dah sampai masanya aku publish lah :') . Jam menunjukkan pukul4pagi. Dan aku masih tak tidur. Orang lain semua dah tidur. Bila duduk sorang2 macam ni mula lah nak teringatkan orang yang dah lupakan aku. Hmmm.

Apa khabar agaknya dia? Sihat ke sakit ke dia? Bahagia ke dia bila dah berpisah dengan aku? Dah jumpa ke pengganti aku? Baik ke tak perempuan tu? Aku selalu tertanya tanya pada diri aku. Untuk apa aku ingat dia lagi. Sedangkan dia tak pernah ingatkan aku? Aku akan jawab balik dia pernah bahagiakan aku pada masa dulu. Tak salah aku ingatkan dia :') Kadang2 rindu juga aku pada dia. Rindu nak dengar suara dia. Rindu nak gurau2 dengan dia. Bila perasaan macam ni datang aku akan cakap "dulukan dia dah puas gurau2 dengan aku. layan aku lama2" Kadang2 hidung aku terbau dia dan masa tu secara tiba2 airmata aku akan keluar tanpa aku sedari. Ada satu malam tu aku mimpi dia. Dia datang dalam mimpi aku sambil senyum. Bila bangun tu ya allah tuhan je yang tahu betapa sukanya aku ! Even aku tak jumpa dia depan2 dalam mimpi pun dah cukup buat aku :')




Kadang2 hati aku ni tak cukup kuat untuk lalui semua ni. Semua perasaan aku pendam dalam hati. Tak ada sorang pun yang tahu apa aku rasa. Tapi alhamdulillah ! Allah dengar apa yang aku minta, Allah kuatkan aku. Bukan senang nak jadi kuat bila berpisah dengan orang yang kita sayang. Aku terpaksa senyum, ketawa depan semua orang asal kan orang tak nampak apa yang aku rasa. Perasaan aku biar aku je yang tahu. Kawan aku sekarang dengan twitter je. Kat situ lah tempat aku ketawa2 dengan kawan2 aku semua. Kalau dorang tak ada apa lah agaknya jadi pada aku. Dengan kesihatan yang tak seberapa nak baik ni. Hmmm 

Fon aku dah lama tak berbunyi. Bila bangun pagi aku harapkan mesej dari dia even aku tahu benda tu takkan terjadi. Tapi maxis baik. MAXIS SAYANG AKU. Dia hari2 hantar mesej dekat aku. Hahaha. Fon aku dah lama tak ada incoming call. Kalau ada  pun mama dengan kawan2 aku. Aku rindu nak OTP malam2 :'( Mungkin ni dugaan buat aku. Aku kena kuat mana boleh lemah macam ni. Dia boleh hidup tak ada aku kenapa aku tak boleh??

Tapi........... harini hati aku rasa macam dekat dengan dia je. Dulu bila aku rasa perasaan macam ni bila dia on the way balik JB sebab tak bagitahu aku. Tapi tak mungkin lah dia balik JB. Dia nak final kan. Dia pernah cakap bulan 6 dia nak final dah. Lagipun dah nak cuti. Tak mungkin lah. Kalau balik pun kenapa aku nak kena kisah? bukan dia jumpa aku pun. Jangan mimpi lah iera oi. Ingat macam dulu ke? pagi2 dia dah datang depan rumah? Lupakan semuanya lah iera. Hmmm . Argh tak kisah lah dia kat mana pun. Semoga dia baik2 semoga dia sihat selalu :)



Kenapa ekh aku tengok orang lain senang je lupakan ex dorang. Baru kena tinggal berapa hari dah dapat pengganti. Kenapa aku tak macam tu? Aku kena amik masa bertahun kot untuk lupakan seseorang. Hmmm. Masa break dengan exbf aku tu aku amik masa dalam 3tahun. Lepas tu dia muncul dalam hidup aku. Entah berapa lama lagi lah aku kena pulihkan hati aku ni. Ya Allah kau kuatkan lah hambamu ini. Kau tabahkan lah hatiku ini ya allah. Hanya engkau yang maha mengetahui segalanya. Amin :')