Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Rasa Hati......
1 June 2013 | 0 Possible[s]
Korang buat apa ni? Mesti ada yang dah tidurkan. Maklum lah jam dah menunjukkan pukul4.41pagi dan aku masih tak tidur lagi. Entah lah sejak2 cuti sem ni waktu tidur habis hilang entah ke mana. Hahaha.
Okey tadi aku just dengar lagu sambil layan tweet. Macam biasa rutin harian aku 24hours aku dengan BB and Twitter. Sebab twitter tulah tempat aku ketawa. Tanpa twitter tak bermakna hidup aku. Ewah ! kelasss sangat ayat pepagi buta ni :D




Entah kenapa harini mood aku macam sedih sikit. Tadi dengar lagu pun layan perasaan punya lagu. Selalu aku tak adalah sampai macam ni kot. Dah lah dengar lagu sedih macam tu nampak tweet semua yang ada kena mengena dengan aku. Perh ! lagi lah hati ni macam nak nangis.  Tapi aku tahan okey ! Selagi aku mampu aku tahan sedih dihati ini. Dan entah macam mana tangan aku ni gatal nak tengok gambar dekat fon. Sekali ada gambar dia. Gambar terakhir dia bagi aku. Sumpah ! aku rindu. Tu je yang mampu aku cakap. Bila airmata mula nak keluar cepat2 aku tekan button 'back'. Mungkin selama ini aku ketawa sakan just untuk tutup perasaan aku pada dia. Hmm :')


"Rindu pada yang tiada, tidak berpenghujung, kerana ia 'tiada'."

"Setiap kali saya rindu awak, saya mesti pendam walaupun sakit, sebab apa? sebab saya tahu, kalau saya luahkan pun, awak mesti takan kesah."

"Biar orang lain nampak kita senyum kat luar tapi jangan sesiapa tahu yang kita sedang menangis di dalam :') pendam selagi boleh"

"Awak boleh cakap pada saya " Aku benci kau ! " tapi Hati awak mampu nak berkata macam tu ? Ingat hati itu lebih jujur dari mulut :)"

"Bila kita berdua, saya terasa sangat gembira & bahagia. Tapi, disaat awak tinggalkan saya. Hati saya hancur. Semua kenangan akan saya simpan"

"Walaupun awak selalu sakitkan hati saya dan saya tahu awak tak pernah pun nak hargai saya, tapi hati saya berat juga nak tinggalkan awak."

"Setiap orang ada kisah tersendiri. Walaupun kita tengok dia senyum tapi dalam hati dia tersirat seribu kesedihan yang dia cuba pendamkan."

"Orang yang kita suka, orang yang kita sayang, dia tak rasa apa yang kita rasa, bila sedih, kecewa kita tetap nak tunjukkan senyuman kat dia."

"Bersepai hati aku, kau campak bagai tiada nilai."

"Yang lukapedihsedihsakitsayusunyisepisendiriduka itu aku. Mengingati janji-janji palsumu."

"Sampai satu saat nanti, kalau kau rindu aku, jangan pandu kereta, jangan dial nombor, untuk menggapai aku. Aku pergi bukan sebentar."

"Saat kau robek hati aku dan pergi tanpa menoleh. Telah aku tikam memori kita dan buang ke laut."

"Andai aku pergi, dan tak akan kembali. Jangan sesekali kau titiskan air mata. Jangan dirindu aku yang tiada."

"Dalam kepayahan malam merindu, hanya aku tanpamu"

"Bila saya minta putus. Bukan bermakna saya tak sayang awak. But saya rasa awak lebih bahagia tanpa saya. Biarkan Allah tentukan segalanya :)"

"Indah, itu katamu. Pergi, itu tingkahmu. Kembali, itu sesalmu. Hatimu tidak tetap. Dan kau bukan untukku."

"Kata rindu sebenarnya tak mampu nak diungkap dgn kata kata. Mungkin yg awak nampak, cuma tweet. Yang awak tak nampak, cuma Tuhan yg tahu."


Semua kat atas tu apa yang aku retweet dekat tweet aku. Aku tak tahu nak luahkan macam mana dengan adanya aku retweet ayat2 ni semua mungkin korang boleh rasa apa yang aku rasa sekarang. Bila agaknya aku nak lupakan dia sepenuhnya? Seksanya lahai. Dia belum tentu sudi nak ingatkan aku apantah lagi nak rindukan aku. Hmm :')