Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Panjangkan Umurku :')
28 May 2013 | 0 Possible[s]
Selamat pagi semua. Korang mesti sedang dibuai mimpi indah kan? Maklum lah baru pukul7 pagi. Lagipun sekarangkan musim cuti sekolah. Paling cepat korang bangun pun mesti pukul10pagi nanti kan? Jangan tipu uh aku pun macam korang jugak ! hahaha. Actually, aku ngatuk lagi ni, tapi tak boleh tidur. Tadi masa nak tidur mama kejut suruh solat subuh. Lepas solat tu niat dihati nak sambung mimpi2 indah. Tapi tetiba aku batuk2. Mungkin cuaca kot. Hmmm. Dengan perut aku sakit yang teramat ni memang susah nak tidur -.-




Nampak tak tisu tu ada darah?? :( Actually benda ni makin kejap jadi sejak 2 or 3 minggu yang lepas. Aku batuk2 then berdarah. Mula2 aku fikir mungkin tekak aku luka sebab aku minum ice lagi tengah musim panas. Lepas tu dia akan stop sendiri. Ni tetiba dia jadi balik. Asal batuk je darah even tak banyak pun darah still ada. Aku nak cakap dengan mama tapi aku takut. Aku tak nak susah kan dia lagi. Haritu lama juga dia jaga aku kat hospital. Teman aku pergi check up lagi. Nasib lah pergi hospital kerajaan. Kalau ikut papa dia nak hantar hospital swasta tapi aku yang tak nak. Cukuplah aku dah nyusahkan semua orang :(

Sekarang aku hanya mampu serah nasib aku pada takdir. Setiap kali berdoa aku selalu minta Allah panjangkan umur aku, bagi aku kesihatan yang baik2. Aku belum bersedia untuk mengadapnya. Dosa aku didunia ini terlalu banyak jika nak dibandingkan dengan kebaikkan yang aku buat :'( Aku harap Allah dengar permintaan aku selama ni :') 



Andai kata umur aku tidak panjang, aku mohon maaf kepada sesiapa yang kenali diri ku ini. Maafkan segala salah aku. Andai kata aku terkasar bahasa tersakitkan hati korang dengan tak sengaja maafkan lah aku. Aku hanya manusia biasa yang sering melakukan kesilapan. Datanglah menziarahi pusaraku, doakan lah aku bila aku dah tak ada nanti. Dan aku berharap satu bila aku dah tak ada si dia akan menziarahi pusaraku walaupun sekali sudah cukup buat diri ini :')

Hmmmm...... Apalah yang aku merepek pepagi macam ni? Bila tengok diri aku, aku rasa kesian pada nasib aku ni. Banyak sangat dugaan yang aku lalui. Tapi aku bersyukur kerana Allah masih sayangkan aku. Dia masih beri aku kehidupan yang sempurna walaupun dalaman masih lagi terluka :') Akhir kata dari aku doakan lah aku bila aku sudah tiada. Maafkan lah aku jika aku menyakiti hati korang semua. Terima kasih :')