Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Kenangan Di Ingatan :')
9 May 2013 | 0 Possible[s]
Assalamualaikum semua buat apa korang ni? Ni mesti tengah dok main tweet. Dok layan boyfriend girlfriend masing2 kan? Untunglah kan ! hahaha. Actually aku dah berapa harini nak sangat update blog, cuma aku malas je. Aku ada banyak juga update just tak publish. Tu semua luahan isi hati aku. Kang nanti korang baca banjir pulak bilik korang. Hahaha :p

Tadi aku lepak stulang laut. Nak tenangkan fikiran. Lately ni otak aku serabut sangat. Macam dah tak betul je aku ni. Dengan makan ke mana. Tidur tak cukup. Yang aku mampu hanya menangis ! menangis ! menangis ! Hmmm. Aku penat kot nak nangis je. Hari2 aku doa pada Allah supaya tabahkan hati aku. Kuatkan diri aku :')

Masa tengah duduk2 dekat stulang tetiba aku teringat pada dia. Dia pernah bawak aku pergi situ. Masa tu ktorng gaduh. Masa tu hujan lebat sangat. Tadi pun hujan juga cuma tak lebat. Masa duduk situ macam2 aku fikir. Rasa nak nangis! rasa nak bunuh diri pun ada. Kalau bunuh diri tu tak dosa aku rasa dah lama aku buat kot. Hmmm.


Tempat ni tempat aku duduk masa tengok laut. Tempat yang sama aku duduk masa dengan dia.
Dulu aku duduk berdua dengan dia. Sambil dengar dia pujuk aku. Sekarang
aku duduk sorang2. Hanya laut yang dengar rintihan hati aku. 


Dekat sini juga lah dia dia parking kereta dia. Masa dalam kereta aku bergaduh dengan dia.
Aku still ingat lagi kenangan ni semua. Last2 baik balik. And im happy !
But now? semua orang tak tahu apa aku rasa.
Hmmm.


Bukan senang aku nak lupakan apa yang aku lalui selama ni. 
1tahun 2bulan aku bersama dia. macam2 aku lalui dengan dia.
Even dia anggap aku ni cuma kawan tak lebih dari tu 
tapi aku still anggap dia yang special dalam hati aku. 

Macam mana nak lupakan orang yang pernah kita sayang? Aku dah nampak semuanya kot. Aku dah nampak luahan perasaan dia pada perempuan tu. Kenapa aku still nak ingat kan dia? Sedangkan dia bahagia aku derita. Kenapa dia boleh aku tak boleh?? Tak adil tahu tak !! Sepatutnya aku dah tak boleh ingat dia lagi. Dia tak sayang aku dia sayang perempuan tu. Aku bukan siapa2 lagi pada dia. Belum tentu dia nak pandang aku even sebelah mata dia.  Hmmm :') Aku tak tahu apa aku kena buat sekarang. Aku hanya mampu berdoa ! berdoa ! dan terus berdoa. Aku harap sangat aku dapat lupakan dia. Aku dapat buang dia dari hati aku. Hmmm. 


Andai ini yang terbaik untuk kita berdua aku terima dugaan yang diberi oleh Allah.
Mungkin aku bukan yang terbaik untuk diri dia. Dia layak dapat yang lagi baik dari aku.
Doa aku sentiasa mengiringi dia. 
Aku kena kuat dah sebulan aku macam ni. Aku tak boleh lemah. Aku kena kesiankan hati aku.
Bila aku termenung tengok laut tadi. Aku berkata : 

"Angin sampaikan salam rindu aku pada si dia. Agar dia juga merindui aku disini"