Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Berakhir Semuanya :')
26 April 2013 | 0 Possible[s]
Assalamualaikum semua. Apa khabar ? Aku dah lama tak update blog kan. Dah bersawang blog aku ni. Bukan tak nak update keadaan tak mengizinkan lah. Kali ni entry aku yang terakhir untuk si dia :') Nanti korang semua tahu lah kenapa ye. Okey aku dah nak mula cerita ni. Thanks okey sudi luangkan masa dengar kisah aku :')


Pada 13 April 2013 aku dan dia telah membuat keputusan untuk berpisah. Atas sebab2 yang tertentu. Biasalah setiap pertemuan ada perpisahan kan. Dan aku telah temui jalan perpisahan bersama si dia :'). Tipu lah kalau aku cakap tak sedih kan. Siapa yang tak sedih berpisah dengan orang yang dia sayang. Lagi2 dia je yang aku ada :') Mungkin dia bukan jodoh aku. Allah dah tulis semuanya dan aku kena terima dengan apa yang jadi.

Hari2 aku sentiasa bersama dia. Everything ktorang share. Bila pagi dapat wish morning dari dia. Bila malam on call. Dan aku terasa sunyi sekarang tanpa dia. Salah aku terlalu banyak sehingga aku tak sedar yang aku telah lukakan hati orang yang aku sayang. Dan aku perasan sejak2 akhir ni dia berubah, aku just fikir dia penat dengan kelas lagi2 nak final. Setiap kali solat aku berdoa supaya aku dapat dia yang dulu :') Mungkin allah nak uji hati aku agaknya :') Aku tak sekuat mana pun. Kadang2 lemah. Aku kan manusia biasa :)

Aku tahu dia cuma anggap aku sebagai kawan je tak lebih dari tu. Aku bukan perempuan pilihan dia dan aku sedar semua itu. Banyak kekurangan diri aku yang tak dapat aku perbaiki. Macam dia cakap aku tak reti hargai dia. Mungkin betul apa yang dia cakap. Aku tak nampak apa yang dia buat untukku aku. Aku baru berangan this year nak puasa dengan dia. Nak kejut dia bangun sahur. Sebab last year aku tak dapat buat semua tu dengan dia :') Dan aku teringin nak raya dengan dia nak mintak maaf dengan dia. Banyak benda yang aku nak buat dengan dia tapi tak tercapai semuanya :')

Aku bukan perempuan yang baik untuk dia. Seriusly aku tak pernah jumpa lelaki sebaik dia, dia boleh layan kerenah aku yang menyakitkan hati dia. Kasih sayang dia cukup untuk aku. Dia sanggup balik dari jauh then pagi2 dah muncul depan rumah aku. Ada masa dia bawak aku keluar. Sikit pun dia tak ada kekurangan. Walaupun dia buat semua tu untuk aku, aku tahu perasaan dia pada aku tetapa KAWAN. No more LOVE. Aku pernah pesan pada dia "Awak nak cari lain boleh. Tapi tunggu orang dah tak sayang awak" :')

Tipu lah kalau tak rindu diakan. Dia pernah bahagiakan aku. Dia pernah sayangkan aku. Tak semudahnya aku nak buang dia dalam hidup aku. Mungkin dia dah buang aku dari hidup dia :') Aku masih teringat kata2 terakhir dia "Kenapa susah sangat nak tinggalkan orang? orang dah tak sayang awak" Hanya allah je yang tahu betapa sedihnya hati aku masa tu. Aku tak salahkan dia, Aku yang salah dan memang patut aku terima semua ni. Hmmm. Dia bahagia tinggalkan aku "Memang langkah kanan lah orang tinggalkan awak" ayat ni sudah cukup pedih bagi aku :') Aku tetap tak salahkan dia. Benda ni jadi semua berpunca dari aku.

Dia pun dah bahagia dengan pilihan dia. Dia dah jumpa cinta dia. Aku hanya mampu berdoa dari jauh untuk dia. Aku tak kisah even aku terluka macam mana pun aku tetap nak orang yang aku sayang bahagia :) Alhamdulillah ALLAH dengar doa aku. Dia dah pun bahagia. Mungkin perempuan tu yang boleh buat dia bahagia. Mungkin perempuan tu akan hargai dia daripada aku hargai dia.Mungkin perempuan tu lebih faham kan dia. Cukup lah dengan apa yang dia tulis di twitter tentang perasaan dia pada perempuan tu. Sayangnya dia pada perempuan tu sampai sanggup tunggu perempuan tu. Bukan perasaan sayang malah perasaan CINTA pun dia ada pada perempuan tu. Betapa untungnya perempuan tu :)


Masa ni awak marah orang sebab pakai baju ni. 
Jarang katanya.
Hikhik


Masa ni kita pergi event JOHO 
Pagi tu awak datang rumah tengahari 
kita keluar sama2 :)


Masa ni awak teman orang shopping. Semua baju orang nak awka tak suka
Bila awak pilih orang pula tak suka. Cuma satu tu je yang orang suka
then orang beli. Terima kasih canti baju tu :)


Masa ni kita otw nak balik. Orang rasa bahagia sangat masa ni
terima kasih sudi luangkan masa dengan orang 
:')


Masa ni bufday orang last year. 
Awak bawak pergi bowling
selekehnya orang masa ni
hahaha 


This year awak tak sambut bufday dengan orang
orang sambut dengan kawan2 n family je
sebab kita dah tak ada apa2 :')


Comelkan pakai baju sekolah? hahaha
Gambar last sekolah masa form6
:)


Gambar ni sebelum orang nak pergi kolej.
Esoknya orang pergi kita keluar
tengok wayang :)


Awak ingat lagi gambar ni? Orang still simpan lagi.
Gambar mula2 kita baik dulu lepas 3bulan kita pisah
:')


Bila orang merajuk mesti awak bagi benda2 macam ni
nanti mula lah orang senyum sorang2
hikhik


"Masa tengah study orang bosan tetiba buat ni untuk awak"
orang still ingat lagi ayat awak.
Terima kasih awak :')

Awak andai kata awak terbaca blog orang, orang minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. Terima kasih sudi terima orang dalam hidup awak. Terima kasih bahagiakan orang, Terima kasih sudi terima orang seadanya. Orang akan cuba buang awak dari hidup orang. Orang minta maaf kalau orang rindukan awak :'( Kasih sayang yang awak bagi orang hargai. Awak jaga diri baik2 okey. Jaga DIA baik2. Jangan lukakan hati dia. Kalau nak cari perempuan cari yang lagi baik dari orang. Cuma orang nak pesan kalau niat untuk kawan jangan layan lebih2. Hati perempuan mudah terusik :') Sekarang awak dah tak ada dalam hidup orang. Awak bahagia orang tahu semua tu. Awak jangan risaukan orang. Orang terima apa yang jadi. Kita manusia hanya mampu merancang ALLAH yang tentu kan semuanya. Ada masa awak dengar lagu ni ea "MASIH AKU CINTA" Maafkan orang sekali lagi. Tak mo sedih2 okey. Lepas ni dah tak siapa nak panggil orang 'Musyuk' 'Baby Princess' orang akan rindu gurauan awak. Suara awak. Senyuman awak. Bau awak. Semuanya orang akan rindu :'( Orang pergi dulu. Ada jodoh kita jumpa lagi. Biar masa yang tentukan semuanya :)

27 FEB 2012-13 APRIL 3013