Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
KAWAN
27 April 2013 | 0 Possible[s]
Assalamualaikum semua ! selamat tengahari. Dekat johor ni cuaca panas oi ! sampai kering tekak aku dibuatnya ! hahaha. Okey harini nak story sikit. Sesiapa yang baca ni kalau terasa ke sakit hati ke.Aku minta maaf awal2 ok. Terpulang pada korang nak maafkan ke tidak :)

Aku sayang semua kawan2 aku tak kisah lah kawan baru kenal ke kawan dah lama kenal ke. Sebab kawan ni kan tempat kita share everything. Tak kisah lah dari segi apa pun. Senang cerita kawan ni adalah teman paling rapat selepas parents kita semua :) 

Mungkin korang ni semua ada kutuk2 aku kan ? Cakap aku bukan2. Seriusly aku susah nak kutuk kawan sendiri. Even tak suka pun aku akan diam simpan dalam hati. Even kawan2 aku ni cerita pasal dia ke siapa2 lah kan. Aku takkan cakap banyak. Aku just dengar dan diam. Paling tidak pun aku akan cakap "biarlah dia.Dia memang macam tu kot" Tapi kekadang tu ada lah jugakan tercakap :p aku ni kan manusia biasa yang tak lari dari kesilapan. 

Aku buat korang macam tu pun bersebab okey. Bukan suka2 nak buat macam tu. Sebabnya kenapa ? malas nak cakap nanti ada yang terasa hati. Cukuplah dengan masalah yang sedia ada ni. Satu hari nanti kalau panjang umur aku akan cerita benda yang sebenar. Sekarang korang nak salah kan aku ke nak buruk2 kan aku ke. Silakan aku terima semuanya :) 

Cuma aku nak pesan kalau ada tak puas hati boleh cakap sendiri dengan aku. Selama ni pun korang cakap apa2 pun aku tak pernah kot terasa hati. Btw aku nak ucapkan terima kasih sebab sudi jadi kawan aku. Thanks sebab korang sudi melayan aku. Aku minta maaf kalau gurauan aku ni kasar ke atau apa2 benda yang aku cakap menyakitkan hati korang. Aku cuma manusia biasa yang tak lari dari kesilapan. Semoga korang berjaya dalam pelajaran korang semua :)