Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Dah Sampai Masanya............
17 March 2013 | 0 Possible[s]
Assalamualaikum semua ! macam biasa aku tak tidur lagi. Biasalah hari cutikan. Now aku kat kolej macam biasa, hujung minggu still tak balik. Sebab ?? Hmm.. Banyak sebabnya :( Jam menunjukkan pukul3.01pagi ! Aku sorang2 je dalam bilik sebab roomate aku semua balik. Akak bilik sebelah dah tidur mungkin. Hikhik.

Okey aku nak cerita something pasal malam tadi. Hurmm. Aku tak tahu kenapa dia boleh tetiba macam lain. Macam aku ada buat salah. Mungkin aku ada buat salah tapi aku tak perasan kot. Hmm :'( Ada satu ayat ni macam ada makna tersembunyi

"Awak janji ea pakai tudung, jangan bukak2 lagi tau. Nak keluar pergi mana2
pun kena pakai juga. Orang nak jaga awak." 

Sumpah terkejot gila ! aku memang niat nak pakai , tapi bukan dalam masa terdekat, sebab aku mulanya dari freehair. So kena biasakan. Maklum lah bukan senang nak jadi jahat ke baik. Hmm :') Selalu kalau aku pakai pun just untuk pergi kolej, kalau jalan2 tak pernah lagi. Sampai aku tertanya2 dia kenapa. Dan jawapan dia 

"Sebab Allah suruh. Pakai ea awak. dah janji kan dengan orang" 

Dia lelaki pertama yang menyuruh aku buat macam tu. Ya allah ! sayangnya dia pada aku. Ikhlasnya dia bila bersama dengan aku. Mungkin betul juga dah sampai masanya aku berubah ke arah kebaikkan. Bila fikir2kan balik apa dia buat untuk aku ni , bagus jugak. Sampai bila nak tanggung semua dosa2 ni ? :') 

"Ya Allah ! kau permudahkan lah jalan kehidupan aku. Andai ini yang terbaik untuk aku. Aku turut perintah engkau Ya Allah. Andai dia yang terbaik untuk aku , kau permudahkan lah segalanya Ya Allah. Hanya engkau yang maha mengetahui lagi maha penyayang. AMIN ! :') " 

Harap semuanya akan baik2 saja lepas ni. Ada masa aku update lagi. Oppss ! lupa nak share satu benda. Blog aku dah bertukar ! tetiba tertarik dengan header perempuan comel kat atas tu. Hikhik ^.^