Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
With Guys
23 December 2012 | 0 Possible[s]
Assalamualaikum semua ! Actually , malam tadi aku nak update blog, tapi mata aku tak mengizinkan. Sebab semalam penat sangat ! mata layu je. Hikhik !


Semalam pergi even #JCS . Tempat baru sebelah restoran singgah selalu. Pergi pun time tengah hujan lebat ! Macam biasa ada jual buku2, baju, topi, bell n bla bla bla. Kalau rasa nak pergi , pergi lah ! Semalam tak ada niat pun nak beli baju. Bila tengok baju tu macam cantik so aku beli lah. 




Aku terasa sangat kecil diantara mereka ni ! tak cukup lagi sorang ni 
sebab dia amik gambar :p


My mokk ! bawak kite pergi jalan2 
:)


At JOHO CONCEPT STORE


At JOHO CONCEPT STORE


Penat aku mengayakan topi mokk ni ! asyik tak jadi je . 
hikhik 


My tshirt ! 
Nice kan ? 
actually, nak beli sama dengan mokk ! tapi yang mokk nak 
tak ada saiz aku. so aku amik lah yang ni. 
tapi ok what !mokk punya hitam putih jugak 
:)


Sempat lagi bergambar ! 
masa ni kat trafik light ! 
hikhik :*



Thanks sayang ! bawak kite pergi jejalan ! 
balik terus bawak jejalan ! 
Orang hargai sangat2 
:') 

Ok !ada masa aku update lagi ok ! so kalau korang belum pergi JCS tu lagi better pergi lah ! buat cuci2 mata. hikhik ! bubye uolls ! :)