Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Why ? Why ? :'(
25 December 2012 | 0 Possible[s]
Assalamualaikum semua ! entah kenapa tiba2 aku rasa malam ni nak update blog. Jam menunjuk ke angka 2.00pagi. Macam biasa kalau online aku akan bukak facebook & twitter ! tapi yang selalu aktif of cos lah twitter kan. hikhik :)



Malam tadi aku tidur dengan perasaan yang tak tenang. Macam2 yang berada di minda aku. Macam2 yang fikirkan. Last2 aku tidur di temani airmata. Entah apalah dugaan yang datang pada aku. Aku hanya berserah. Bangun pagi dapat tweet mokk ! dekat tweet tu mokk update "Hati saye dah tawar" bayangkan orang yang korang sayang update macam ni ? aku still tahan lagi perasaan tu. Dengan niat tak nak gaduh. Tapi last2 gaduh juga :'(  

Aku tanya dia kenapa boleh jadi macam tu. Dan jawapan dia memang menyakitkan hati aku. Aku tak salahkan dia. Aku memang salah dalam hal ni.  So bila dah macam ni kena lah ubah perangai aku ni :') Bukan senang nak bagi hati dia manis macam dulu. Belum tentu lagi aku boleh buat macam tu. Tapi aku memang rasa sejak2 akhir ni , dia layan aku lain sangat. Rupanya sebab ni :') 



Aku hargai sangat apa yang dia buat untuk aku. Bayangkan , dia balik je terus bawak aku keluar. Esoknya pun keluar lagi. Cuma harini je tak keluar. Terlalu cukup dia layan aku. Sikit pun tak ada yang tak sempurna. Tadi dia cakap rindukan aku. Yes ! aku pun rindu kan dia :') Kalau boleh tiap masa nak dengan dia. Tapi aku tahu benda tu tak akan mungkin terjadi :')

Now ! aku terpaksa senyum , even dalam hati aku punya 1001 tanda persoalan ! banyak sangat tanda tanya yang tak terjawab ! Aku akan cuba apa yang aku mampu. Selagi aku mampu , aku bertahan . Kalau aku dah lemah bermakna aku kena tamat kan segalanya ! Hope korang doakan relay aku dengan dia. Lagi 2bulan lebih je nak dekat 1year relay ktorang. Dan aku sangat sayangkan relay ni. Dan aku juga sayangkan dia. Can you always beside by me sayang ?? :')