Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Welcome Disember ! :)
4 December 2012 | 0 Possible[s]
Assalamualaikum semua ! rindu kan aku tak ?? lama seyh aku tak update blog ! bukan setakat blog je aku tak bukak ! facebook ! twitter pun aku dah tak bukak ! im really2 busy ! damm it ! -.-

Sekejap je dah masuk bulan Disember !tak lama lagi nak masuk tahun baru pulak ! ohmaii ! nampaknya umur aku pun makin meningkat . kahkah :p
Now ! aku dah masuk sem 2 . dah jadi akak senior even tak berapa nak senior lah kan . haha. tak sabar weyh nak habis study ! lagi 2tahun je kot. sabar iera sabar. lepas habis je study i nak kahwin! Eh?? haha :p



Masa ni first day masuk sem 2 . nampak tak siapa paling pendek and paling comel ?? of cos lah aku kan ! haha. k perasan jap -.- 
Sekarang belum study lagi. still pergi kelas untuk bersuka ria. aku memang suka pergi kelas pagi2 lepas tu lect tak ada . memang best ok ! -.- Dah masuk sem 2 subjek pun agak mencabar lah juga kan ! tapi ada juga berita menduka citakan ! sebab aku kena repeat paper akaun !! WTF !! sedih k sedih ! :'( 
Nak tak nak redha je lah. siapa suruh belajar memain kan. Alar , buat apa nak malu kan kalau kena repeat paper. Mungkin aku boleh dapat markah lagi baik bila repeat paper nanti :) 

Ok nanti ada masa aku update lagi ok ! Aku rindu semua ! maseyh sudi jalan2 dekat blog aku. Jasamu ku kenang . I MISS YOU !!! :*