Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
How Are You ? I Miss You :')
7 December 2012 | 0 Possible[s]
Assalamualaikum wahai pembaca setia blogku ini. Actually, aku baru lepas deko blog ni . Cantik tak?? Pink2 kan ? hihi. Comel what ! nama pun perempuan kan, tipu lah kalau perempuan tak suka pink :p Malam ni tak buat apa pun , just golek2 atas katil bertemankan aircond & kipas . Perh! sejuk gila babeng ! hihi :)



I just want to say i miss you sayang :'( Lamakan kita tak jumpa. Hari2 just mesej and call je. Tu pun kejap2 sebab dia busy nak exam. So kena lah study ! kadang2 tu aku sunyi jugak. Tapi tak apa lah. Aku kan ada baju dia. Ada masej2 dia . Ada gambar2 dia . so boleh baca boleh tengok boleh cium , tu pun dah cukup buat masa sekarang :') 

Aku tak tahu macam mana nak cakap rindu aku pada dia. Boleh meroyan aku oit rindukan dia. Agak2 dia rindu tak kat aku? agak2 dia sayang tak kat aku? Even baru lepas call pun aku still rindu lagi. Kadang2 time dia study aku kacau2 dia. Mesti dia tak suka kan ?? Mesti dia cakap aku tak faham dia kan?? :') Kalau dia marah pun aku tak salahkan dia. Aku yang salah. Mokk sekarang dah pandai marah2 aku. Mungkin tension sebab nak exam. Tapi sokeyh ! dia comel bila marah :* 



Bila lah dia nak habis exam ni ! dah tak sabar nak jumpa dia! rindu ok ! rindu ! ulang suara rindu sangat dekat dia !! :'( Sebab rindu ktorang selalu gaduh. Bila call pun gaduh jugak. Nanti lepas call aku mesti cium baju dia masa tu mula lah nak meleleh airmata ni :') 

He so special for me even we just friend aku sayang sangat dekat dia. Dia tahu aku sayangkan dia , tapi dia selalu buat aku jeles ! Apakah semua itu ?? :') Tak apa lah, aku just fikir ktorang 'CUMA KAWAN' kenapa perlu aku marah kan ?? tapi aku tak dapat sembunyikan perasaan tu semua. Aku cuma boleh pendam. kalau cakap nanti boleh gaduh :') siapa yang suka kalau hari2 gaduh kan . Tak apalah , aku sedar siapa aku ni. Dia boleh dapat yang lagi baik dari aku. Kalau dia pilih aku pun mungkin aku pilihan terakhir dia :') 

Apa yang jadi pun aku terima dengan seadanya. Tak sangka kejap je ktorang kenal dah dekat 10 bulan ktorang kenal. lagi 2bulan je nak setahun. Cepatnya masa berlalu kan :) . Ok korang ! stop sampai sini ok. ada masa aku update lagi. Jaga diri semua. I always miss you all :)