Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Thanks for Everything
21 November 2012 | 0 Possible[s]
Assalamualaikum semua ! mesti korang tengah sedap tidur , tak pun sebok main tweet. Mula lah tu nak tweet 'Hujan' . Kawasan johor bahru tengah hujan. Petir pun dah berbunyi.



Hati aku sayu sangat . Kenapa semua ini terjadi pada aku?? Apa salah aku?? Apa kurang lagi pada aku?? Haihh :') Aku penat dengan setiap ujian yang datang. Aku tak berhak untuk bahagia ke?? Dalam bilik yang gelap gelita , ditemani bunyi petir dan aku kesorangan . Hujan diluar ibarat airmata aku yang berguguran . Tangisan aku semakin laju. Susah hidup macam ni. Ada je yang tak kena. Aku perempuan yang tak sempurna di mata kau ! :') 



You said you love me bu why did you to do me ? :'(  Im guilty because love you :'( I love you but why you do not to see ? :'( Why is this happen in our relationship? :'(  I need you. My days waiting for you. but you do not appreciate in your live ? :'( 



Apa pun yang terjadi aku terima dengan seadanya ! mungkin dia bukan jodohku.Terima kasih pada kawan2 yang sudi dengar problem aku. Korang tak putus2 nasihatkan aku. Sampai bila aku nak macam ni kan ? Past is past. Biarlah semuanya berlalu. Benda nak jadi , kita manusia hanya mampu merancang allah yang tentukan semuanya ! Now ! aku kena kuat untuk lalui kehidupan aku lepas ni. Hope aku tabah hadapi liku liku kehidupan pada masa akan datang :') Thanks for everything ! i know who im :')