Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Everything Has Change ! :)
11 November 2012 | 0 Possible[s]
Holla ! Assalamualaikum kepada pembaca setia blog ku ini ! Apa khabar semua? Actually, aku bosan2 tadi so apa lagi bukak lappy bukak blog deko lah kan ! Sambil tunggu mokk pergi makan , akhirnya ! siap jugak hasil titik peluh aku *lap peluh kat dahi* Elak juleng je biji mata aku ni sebab kena baca code2 dalam blog ni -.- . Oke what juling tu kan comel ! Erk? apa siak aku merapu -.-"

Eh ! dah bukak blog aku ni , what do you thing ? nice tak ? Kali ni blog aku bertema kan glitter. Aku tertarik dengan dia punya shine2 tu. Shine2 tu ibarat bintang lah kan . Macam tu lah sayang aku pada mokk :D . Ni kalau mokk baca mesti dia bedekak mampus ! :p Oke2 stop talking bout mokk ! -.- Lagu dah tukar haritu pakai lagu "SUDAH CUKUP SUDAH" sebab terpengaruh drama bersiri JULIA . HAHA. Tapi drama tu dah habis pun , sekarang aku pakai lagu "WITH YOU" lagu ni dah lama kot! Tapi suka hati aku lah kan , blog aku :p

Ehem ehem ! cer klik dekat profile owner tu ! Cantik tak cek mek molek tu ? Berbaju hijau ! HAHAHA ! Tu gambar baru oke ! aku pergi wedding tadi , so masuk kan jelah dekat profile tu. Kat situ ada semua data2 maklumat aku. Erm lagi apa erk? -.-' Hah ! kalau dah singgah tu pergi ler letak jejak korang dekat chatbox aku tu ! penat aku membaca code2nya tadi :'( . Yang page "Me and You" tu saja2 je letak . Relay aku dengan dia just friend ! kat situ pun tulis "Friendship" ada jodoh aku tukar jadi "Anniversary" yerk . hihi :)

Oke ! hope korang enjoy baca blog aku ni ! kalau ada kekurangan tu , jangan lah ngajeng2 yerk ! sebab aku ni baru belajar lagi . Sekian terima kasih ! :*