Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Smile Again :)
13 November 2012 | 0 Possible[s]
Assalamualaikum warga blogger ! oke semalam aku update blog dengan perasaan yang sedih ! dengan airmata meleleh2 bagai :D Tapi harini aku update blog dengan perasaan yang gembira ! Happy sangat harini. Hope harini tak gaduh sampai bila2. Dah tak sanggup nak gaduh hari2 :'( Dah lah dia jauh, tak dapat balik pulak tu. Haihh ! nasib nasib -.-



Malam tadi puas weyh aku nangis ! habis lencun bantal bucuk aku. Sampai tertidur tidur nangis :') Sedar2 je aku tengok ada mesej ! ada misscall. Aku saja je silentkan fon malam tadi sebab mokk pergi off fon :'( Tapi masa dia call , dia kejut semua aku sedar. Cuma aku ni kan ego , mana nak ngalah. Bila dah bangun sempat lagi sambung nangis. Haha -.- Tapi kali ni mokk say good morning special sikit ! dia bagi gambar. Nak tengok tak ? mestilah nak kan . Haha :p 


Jeng ! Jeng ! Jeng !


*Muka mokk baru lepas majok :* miss it ! Mintak maaf ea syg.. org gila semalam :')
Mmuuaahx ! comel awak tidur! Biar awk bangun tengok muka orang..
orang tahu awak tidur dlm tangisan :')*

See?? aku bukak mata je tengok muka dia ! actually gambar ni masa dia balik haritu. Aku majok dengan dia, sebok ajak aku amik gambar :D muka aku sangat buruk ok -.-' lepas dapat gambar ni aku bangun mandi semua lah. Tengok2 dia ada call lagi , mesej banyak2 . Tapi aku still biarkan :') Dan aku tak sangka sangat mesej2 yang aku dapat dari dia buat hati aku rasa berbunga bunga . hihi ^.^

"Awakkk?? :'( rindu awk so much" 

"awk.. org perlukan awk :'( 
k org jujur .. org syg awk. 
i love you!! :'(" 

"Kenapa cakap 'i love you' dekat orang?" 

"hurmm.. sebab i love u :'("

"Love you to sygg :'(" 

"Hurmm.. org tak boleh tipu diri org :'( 
sbb tu org syg awk.." 


Tak sangka aku, mokk boleh cakap macam tu pada aku :') lepas tu terus aku balas mesej2 dia semua. Layan dia baik2. Kesian dekat dia.  Aku tahu dia sayang aku , cuma kadang2 aku suka fikir bukan2 , disebabkan tu ktorang selalu gaduh. Tapi dia still tak jemu2 pujuk aku. Layan aku elok2. See?? betapa sabarnya dia dengan kerenah aku ni. Sayang awak lah mokk :*  Dan ada satu ayat ni buat aku tersentuh

"Awak jangan tinggalkan orang ea :'("

Seriusly ! sedih sangat . Dia takut aku tinggalkan dia macam 3bulan yang lepas. Aku pun tak nak tinggalkan dia lagi. Seksa kot masa tu. Hope lepas ni dah tak gaduh2 lagi. Agaknya kalau dah lama tak jumpa memang selalu gaduh2 ea ? :( 

Hmmm. Lagi satu aku tengah menghitung hari sebab result final nak keluar dah ! Fuyoo !! hope semua lepas ! takut sangat2. Result keluar 15hb ni pada hari khamis ! aku mintak jasa baik korang doakan aku ok ! Jasa korang semua aku akan kenang sampai bila2 :)