Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Kenapa... Kenapa... Kenapa...
16 November 2012 | 0 Possible[s]
Assalamualaikum semua! macam biasa bila aku update blog je mesti tengah malam. Sebab masa ni je yang tenang bagi aku. Dengan bertemankan lagu , lappy , dan baju mokk *cium2 baju dia* :'(



Lately ni aku dengan mokk ! macam dah tak sefahaman! Friendship ktorang makin teruk ! sangat2 teruk. Adakah ini ujian dari Allah?? :'( Macam2 dugaan yang datang . Ada je benda tak kena. Aku penat dengan semua ni. Bosan sangat2. Aku susah nak percaya dia sejak , ada perempuan mana yang kacau2 aku dekat fb , then maki2 aku. Macam2 yang perempun tu cakap :'( Aku percaya mokk ! aku tau dia sayang aku. Aku selalu yakin kan diri aku yang dia tak ada orang lain. Tapi kenapa ................. :'( 




Mokk dah balikk. Dia jumpa aku tadi pagi. Dia bagi baju. Actually baju tu aku yang mintak. Aku cakap "kalau orang rindu awak, orang boleh cium. Boleh tidur dengan baju awak" :') dan dia pun bagi. Now ! baju ni ada dengan aku. Dah banyak kali aku cium. Serius aku macam orang gila sekarang ni :'( 
Aku rindukan ktorang yang dulu. Always bergurau. Tak gaduh. Tak ada masalah . I miss us mokk !! :'( 
Kadang2 aku fikir aku cukup kuat dengan semua ni. Tapi ternyata tidak ! aku sangat lemah. Lemah tak berdaya nak pertahankan relay ni :'( Aku sayang mokk ! aku sayang relay ktorang. Tapi semakin lama aku bersama dengan dia, makin banyak dugaan yang datang. Adakah ini semua salah aku ?? :'/



Aku dah penat menangis ! Hati aku dah cukup terluka dengan semua ni. Aku tak tahu mana silapnya sampai jadi macam ni. Sometimes aku rasa dia ada sorokan something dari aku. Dia jenis yang melayan lagi ada BBM , WhatsApp. Bila aku cakap dia layan perempuan dia akan jawab 

"tak kan nak layan lelaki ! ingat orang gay" 

See?? aku tak mampu nak cakap apa2. Tipulah kalau aku tak sedih. Mungkin betul perempuan tu cakap , aku ni tak tahu malu, terhegeh hegeh pada yang tak sudi.Sedangkan dia ?? nampak tak nampak je aku. Bila mokk balik, dia jarang bawak aku keluar. Hmm . Mungkin betul budak tu cakap dia malu nak jalan dengan aku :') 


Ya allah ! kenapa semua ni terjadi pada aku. Aku sangat2 terseksa dengan dugaan ini. Aku dah tak cukup kuat. Andai kata dia bukan jodoh ku. Aku terima dengan seadanya . Mungkin aku bukan yang terbaik untuk diri dia. Aku selalu jadi pilihan terakhir dia :'/


"Awak, orang rindukan kita yang dulu! orang rindukan diri awak. Senyuman awak, gurauan awak. orang tau orang tak sebaik yang awak nak. Mungkin betul awak bukan untuk orang. Orang dah redha dengan semuanya mokk :'( orang dah terlalu sakit ! orang dah tak dapat nak bertahan lagi dengan semua ni. Maafkan orang , orang tak kuat. Orang perempuan yang lemah. Sumpah ! orang cuma sayang awak sorang je :'( Orang tak mampu nak pertahankan relay ni sorang2. Awak sikit pun tak berusaha . Salah silap awak , orang maafkan . orang tak pernah benci awak even sikit. awak selalu dihati orang. kalau perpisahan yang terbaik untuk kita , orang terima wak ! :'( maafkan orang :'("