Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Melawat Wira & Wirawati KAMI :)
21 November 2012 | 0 Possible[s]
Assalamualaikum semua ! lama aku tak bukak blog ni. Maklumlah business women kan ? dah tak ada masa nak bukak blog. HAHA. lawak ok , padahal duduk rumah makan tidur makan tidur je kerja aku :D . Nak cerita sikit ni. Pada ahad yang lepas aku pergi tengok Suria dengan Ajai ! dekat kem PLKN . so dapatlah merasa suasana dekat kem tu.


Jangan risau gambar memang ada, tu yang korang nak tengok kan ? haha. sat lagi aku upload ea :)


Iya gedik ! sebok nak peluk sue 
:p


Kami di 
KEM PLKN SEMBRONG BATU PAHAT



Ni masa nak balik 
sempat lagi posing padahal hujan time ni
-.-






On the way to 
KEM PLKN SEMBRONG 


With iya , pieka & zarith 
:)


Dengan zarith


Masa ni baru sampai !
dekat dewan makan .
Tengok muka ajai ??
:D



Dewan makan yang sangat panas ! 
-.-


Bersama Wira & Wirawati negara 
:D


Kami Wira & Wirawati dari
KEM PLKN SEMBRONG BATU PAHAT



Dengan adikk kita :')


Ajai & iya


Ajai & pieka 

Dah tengok semua gambar ? actually ada banyak lagi , tapi ada masalah teknikal pulak ! ni je yang aku boleh masuk kan . Hope korang enjoy ! Ada masa aku update lagi :)