Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Ketawa Bersama, Menangis Bersama :')
18 November 2012 | 0 Possible[s]
Assalamualaikum semua ! macam biasa aku memang rajin nak m'update blog ni kan! Tapi harini aku update awal sikit. Sebab mata ni dah tak sabar nak celik. Awal lagi kot. Baru pukul8.00 pagi. Anggap jelah yang aku cerita kat bawak ni semalam punya kejadian ok :)

Tadi tengah sebok melayan cerita hindustan tiba2 phone bunyi. Tengok nama 'Aizat' siapa lagi mokk lah tu kan. Urm cepat2 tekan button view , tebgok mokk bagi mesej

"Mokk cepat siap, org nak bawak awak keluar.
org dah kat depan ni" 

Pakyee lah !! aku kelam kabut gila kot! cepat2 lari masuk bilik , cari baju2 aku. Serius tak tahu nak pakai baju apa! last2 aku pakai dress warna pink. Tu je yang ada depan mata aku. Dapat lagi mesej dari mokk ! ok aku dah mula tension ! dah lah datang main terjah. lepas tu nak bawak keluar semua ! brr 

"Biasa2 je.. dah lawa dah awak :)"

Dah siap semua ! aku terus capai purse , dengan handphone ! tadi keluar pun pakai seliper ! tak pernah2 aku keluar pakai seliper -.- Masuk dalam kereta tak tahu nak cakap apa. Aku diam jelah. Sebab tengah gaduhkan. Mokk bawak pergi Mcd ! Beli Mcflurry Oreo ! :) Sumpah kali ni aku makan icecream tu sikit je. Sebab tak boleh telan. Mungkin tengah marah kot :/ Lepas tu mokk bawak pergi stulang laut. Tak pernah2 dia bawak aku pergi situ kan . Aku diam jelah. Bila dah sampai tu . Nak turun hujan lebat gila. Terus masuk dalam kereta. So dekat situ lah bermula semuanya ! :')



Dalam kereta mokk pujuk2 aku. Yerk lah tak sangka kali ni dia balik ktorang boleh gaduh seteruk ni! selalu kalau gaduh pun kejap je, lepas tu ok. Aku nampak lah cara mokk sayang aku macam mana :') dalam kereta jugak lah aku menangis ! geram ok dengan apa yang jadi ! habis phone aku , aku baling. Nasib baik phone cikai2 je :D . Aku nampak dia pujuk aku bersungguh sungguh ! dah lah dalam hujan kan . Auww ! so sweet sayang :* Bak kata mokk macam drama petang2 . Haha ! ok mokk sengal :p 

"Tinggalkan orang ! jangan cari orang lagi! orang penat ok ! bosan !" 

"Awak, jgn lah gini, orang sayang awak. sayang sangat2. Orang mintak maaf dengan semua yg jadi.
orang tak sangka boleh jadi macam ni. Awak jangan tinggalkan orang. Janji ea ?"

Aku dah tak mampu nak cakap apa. Airmata tak payah cakaplah kan. dah macam air hujan je . Then aku nampak mokk pun nangis jugak. KAMI sama2 nangis :') aku memang sayangkan dia ! bagi aku dengan cara tinggalkan dia , tu je yang dapat buat perempuan bodoh tu puas ! hmm . 

"awak jangan lah ngalah ! bila macam ni , mesti perempuan tu suka"

Betul jugak apa mokk cakap kan. Makin aku mengalah , makin dia suka lah kot. So nak tak nak lepas ni aku kena lah terima segala maki hamun minah tu ! siapa agaknya minah tu ?? puas aku dengan mokk fikir. Apalah busuk hati sangat kacau relay aku ! tak boleh tengok orang bahagia agaknya :'( 

"awak, dia jeles tengok kita agaknya. orang nak kita macam dulu wak. semuanya baik2.
orang rindu awak yang dulu. Orang nak kita sweet2 macam dulu. Awak kan gf orang"



Lepas dah ok semua, ktorang balik. Bila dah sampai depan rumah macam biasa aku salam dia. Sempat lagi mokk pesan macam2 :)

"Ni org tak ada jangan nakal2 tau. orang lama lagi nak balik. jangan gaduh2 ea sayang. 
kalau perempuan tu call , marah balik jangan diam tau. jaga diri awak. ingat org selalu"

Sedih ok bila mokk cakap gitu ! nak tunggu dia balik mungkin lepas final nanti. Dan masa tu aku tengah sebok sebab baru lepas naik sem . Hmm. Apa lagi lah dugaan yang datang nanti. Hmm :') Ok malam tu pulak ! mokk ajak skype. hehe . comel2 . aku sempat print screen lagi :') 


masa ni baru lepas mandi . kena paksa mandi dengan mokk. dah la sejuk gila air malam tadi 
-.-


Ni masa mula2 mokk skype ! haha. kena marah sebab tak mandi lagi. Sanggup tunggu aku 
siap mandi :)



Siapalah yang dengki sangat dengan ktorang ni hah ? aku tak pernah kot kacau hidup orang. Tapi kenapa dia kacau hidup aku? :'( Macam tak ada hati perut je. Cukup2 lah tu kacau relay ktorang. kau buat macam mana pun. Ktorang still boleh bersama. Selagi mampu ktorang berusaha untuk pulihkan balik relay kami :)

Oke sampai sini jelah kot! apa2 pun aku dah baik dengan mokk !! yeah !! first time aku update blog pepagi buta ni :D Eh ! nak cakap ni , kejap lagi ktorang nak pergi jumpa suria !! dekat kem dia lah. Yahoo ! tak sabar ok nak jumpa adikk kita . Nanti aku amik gambar banyak2 . boleh letak dekat blog :)