Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
I Give Up !
13 November 2012 | 0 Possible[s]
Assalamualaikum semua ! Malam ni sdih sangat *airmata meleleh2* korang mesti dah tidurkan . Aku still belum tidur lagi. Aku baru lepas OTP dengan mokk ! Yess! i miss him so much ! Tapi malam ni segalanya telah berakhir. Antara aku dengan dia mungkin akan berakhir selama-lamanya ! :'(


Semalam ok je tak gaduh pun ! Tiba2 dalam pukul10 lebih macam tu aku marah2 dia. Aku tak tahu kenapa sejak2 ni aku selalu fikir bukan2. Kadang2 aku rasa aku yang sakitkan hati aku sendiri. hmm . Aku nantikan kepulangan dia dengan penuh rasa gembira tapi apa yang aku dapat dari dia petang tadi sangat mengecewakan aku. 

"orang tak dapat balik rabu ni, ada lawatan. im so sorry" 

Cukuplah dengan ayat ni membuatkan aku rasa kecewa dengan dia. Dah lah selalu gaduh ! tak dapat balik. Mungkin ini ujian yang Allah bagi dekat aku :') Tadi pagi macam biasa dia kejut aku wish "good morning" dia ada test tadi , so aku malas nak gaduh. Aku balas apa yang patut je. Then dalam tengahari tu , dia mesej aku. Aku tak tahu kenapa aku boleh tanya dia soalan pelik2 harini -.-'

"orang rindu awak :'("
"buat apa rindu orang lagi. hari2 gaduhkan" 
"Hurmm.. cant stop thinking about you ! Miss you so much :'(
Rasa macam nak balik je sekarang :'("
"Do you love me?" 
"Hurmm, cant say . im so sorry :'( scary" 
"Do you love me?" 
"i miss you so much ! :'("
"Do you love me ? yes or not?
"Yess ! but im so scare to be in relationship :'( 
im so sorry"
"Why?? because im not good for you? i know who im"
"Jangan macam ni, saya tak cakap pun macam tu :'("

He love me ! and i love him so much ! tapi masing2 tak bersedia nak ada relay ! cukup lah sebagai kawan buat masa ni. Mungkin ada yang lagi baik dari aku. 


Kami kawan tapi macam couple ! everything yang ktorang ada , ktorang share . Tak kisahlah ada masalah ke apa ke . Tapi aku paling tak suka bila dia suka cakap pasal duit ! Bagi dia , dia selalu susahkan aku. Dia susah , mungkin aku nak lelaki yang lebih baik dari dia. Mungkin maksud dia nak yang lebih kaya ! Hmm . Kalau lah aku macam tu dari awal aku dah cari yang lain ! Buat apa aku nak tunggu dia sedangkan aku tahu kedudukan dia macam mana. Kenapa dia selalu fikir macam tu ? :'( 

Dia suka samakan aku dengan ex dia ! selama ktorang kawan pun aku tak pernah mintak dia apa2. Sebab aku bukannya suka mintak2 kat orang . Tak ada duit diam2 . Aku tak suka dia sama kan aku dengan ex dia ! aku lain dia lain ! mana sama . Hmm . Aku tak pernah banding2kan dia dengan ex aku. Tapi dia ?? :'(
Sedih ok bila macam ni . Hmm . 



Kadang2 aku rasa aku ni macam tak guna je bagi dia. Aku selalu menyusahkan dia . Aku layan dia pun bukannya baik mana pun. hmm . Tadi masa OTP dia tanya nak dia balik tak ? aku bukan tak suka dia balik lagi lah time aku tengah rindu gila dekat dia ni. Dan aku memang nak sangat dia balik. Tapi bila kenangkan 2kali dia cakap dengan aku tak jadi balik. Aku sedih ! aku tak nak dengar lagi jawapan yang sama dari dia. 
Then boleh cakap pasal mati ! damm it ! aku benci gila bila dia cakap macam tu . Aku give up ! penat ! bosan ! dengan keadaan yang sekarang ni :'( 

Disebabkan terlalu rindukan dia sampai kadang2 mesej dengan dia pun aku nangis ! Bila nak tidur je ingat dia mesti meleleh airmata aku. Aku yang mulakan perkenalan ni semua . Kalau aku tak wish birthday dia mungkin sampai sekarang ktorang tak kenal lagi. Kalau betul lah hubungan ni macam dah tak ada apa2 . Dah tawar dengan kasih sayang , biarlah aku akhiri semuanya. Untuk kebaikkan masing2. Kali ni kalau aku pergi, pergi aku tak akan kembali lagi dalam hidup dia. Biarlah aku seksa rindu kan dia pun, aku sanggup tanggung semua ni :'( 



Mungkin betul cakap dia ! aku dah tak percaya kan dia lagi. Sebab tu jadi macam ni. Kepercayaan aku hilang secara tiba2. Aku tak tahu mana silapnya ! Salah aku ! segala yang terjadi semua berpunca pada aku. 
Tapi percayalah awak , sayang orang , rindu orang pada awak tetap kuat ! Mungkin dah ditakdirkan kita macam ni. Orang terima semuanya yang terjadi ! Im not good for you. Kesian awak kenal dengan perempuan macam orang.  Kenapalah orang hadir dalam hidup awak :'(  Now ! everything is over ! over ! argh !! :'(  Dan tadi pagi masa dia wish goog morning ! dia ada bagi satu lukisan ni. I like ! dan aku sagat terharu :'(



"Morning awak.. !! org betul2 rindukan awk..
org sayang sangat dekat awk!!
Maafkan org ea :'("


Thanks for everything
i always miss you