Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
I Miss You Like Crazy ! -.-
11 November 2012 | 0 Possible[s]
Selamat tengah malam semua ! Actually aku tak boleh tidur malam ni , tu yang gatai nohh nak update blog. Sambil melayan acap dekat twitter ni dengan ear phone dekat telinga lagu mendayu dayu berkumandang ! apa aku membebel siak ! -.-  

Tadi baru lepas OTP dengan mokk ! i miss him ! dah meroyan ah aku ni agaknya ! elak gila je. Mokk cakap rabu ni dia balik. Alahai sukanya *lompat2 atas katil* :D rindu tahap gila dengan dia. Selalu dengar suara dia , mesej dengan dia je . Mesej pun selalu gaduh . Haihh ! 


Tadi masa OTP aku tanya dia , dia sayang aku macam mana. Dan jawapan dia sangat mengembirakan hati aku ni oi ! dia cakap "orang sayang awak bukan macam kawan , lebih dari tu" fuyoo !! melting gila bapak aku dengar ! HAHAHA. Bila dia tanya aku sayang dia macam mana , dan jawapan ni yang aku selalu bagi "orang sayang awak macam bantal bucuk orang lah" Dan masa ni mesti dia marah ! ok bila marah suara dia comel ! haihh ! rindunya dekat mokk ! :'( Balik cepat ea mokk :* 


Selain masalah rindu dekat mokk ! masalah study aku ! aku dapat tawaran dari SHAHPUTRA ! Aku dapat tawaran DIPLOMA UKUR BAHAN under UTM ! Tempat ni lagi better dari kolej aku kot -.- Papa dah suruh aku sambung situ ! tapi aku sayang nak tinggalkan kolej tu ! sebab aku dah nak masuk sem2 pun. Haihh ! :'( 

Then aku cakap lah dekat mokk , papa suruh aku belajar dekat pahang . Ingatkan dia suka sebab dekat dengan dia . Kejap lagi lain yang aku dapat. Macam2 mokk cakap , sedih je aku baca mesej dia :'(

"awak memang tak sayang orangkan ?" 

"Untunglah nak tukar kolej ! boleh cari bf :'(" 

"Kalau sayang orang jangan pergi ea" 

Macam2 yang dia cakap . Ni baru sikit ! aku tak salahkan dia pun , aku tahu dia takut aku tinggalkan dia lagi. Aku sayang dia , Dia pun sayang aku . Tapi betul jugak apa yang dia cakap , aku kat sana tak ada siapa2, kalau dekat sini senang je . Nak balik pun bila2 boleh :') Entahlah ! now aku dah tersepit dekat tengah2 . Papa buat macam ni pun untuk masa depan aku . Hope papa boleh ubah fikiran dia :/

Oke lah korang ! aku nak pi sambung gaduh dengan acap ! susah betul sekarang ni tak nak ngalah dengan aku ! ada je yang dia nak menjawab ! hahaha ! Korang doa2kan lah biar hati papa aku lembut :')

*mokk orang rindu mokk ! balik cepat ea, orang tunggu mokk dekat sini. Miss you :'(