Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
When Mama Ask Me.....
9 November 2012 | 0 Possible[s]
Selamat petang semua ! hari2 aku seperti biasa , tak ada yang berubah pun. Always duduk rumah , hadap tv, makan , tidur tu jelah kerja aku ! Seriusly ! boleh gila aku macam ni -.- . Ok tadi tengah duduk tengok tv tiba2 terdengar phone aku bunyi , bunyi mesej . So aku biarkan je lah. Selalu bunyi mesej cepat2 aku lari . 3kali bunyi mesej masuk dari orang yang sama . Aku biarkan lagi. Bukan tak nak reply ! tapi bila mesej nanti gaduh ! aku bosan penat semua ada :'(


Oke continue pasal tadi ok , aku tengah duduk2 lepas tu mama pun sebok duduk jugak sebelah aku. Sambil tu mesti ah mama dengar bunyi phone aku kan.Sebab sound phone tu kalau boleh satu taman nak dengar -.-
Mama cakap "oits, tepon bunyi tu pergilah amik" Aku still buat bodoh ! mama tegur lagi , kali ni aku bangun dah baca mesej tu aku letak tepon kat kerusi malas nak jawab kan . Kat sini lah bermula semuanya soalan2 panas dari mama. Dengan rela tak rela lah aku jawab kan . 

Mama : Gaduh lah tu 
Aku : Mana ada , majok je . Hehehehe 
Mama : Bila jauh ni banyak dugaan , jangan lah suka fikir bukan2 , tak baik untuk hati.
Aku : Apa2 lah mama. 
Mama : Mama nak tanya sikit ni. 
Aku : Tanya lah.
Mama : Kau sayang aizat tak ? 

*Wtf ! soalan apa siak mama tanya aku ni ! cuak ok ! nak jawab ke tak , tak jawab nak elak macam mana? 
aku pun jawab lah semua soalan2 mama :')

Aku : Apa seyh tanya soalan gitu ! malas nak layan . 
Mama : Kau dengan dia ni kawan ke couple ke macam mana ni ? 
Aku : Mama tengok mama mana ? 
Mama : macam couple sebab 24jam mesej , malam2 call. 
Aku : kawan je lah . hmm .  Tapi orang selalu disalah ertikan . 
Mama : tak nak lebih dari tu ke ? :/
Aku : Orang tak mungkin akan jadi yang special dalam hidup dia. hmm 
Mama : Kenapa macam tu pulak ? 
Aku : sebab orang tak baik bagi dia. selalu gaduh2 . dulu pun orang yg tinggalkan dia. 
Mama : Tapi kau masih berharap pada dia kan ? 
Aku : Berharap ? mungkin dulu orang memang berharap pada dia, tapi sekarang ?? entah lah. 
Mama : Korang ni takut nak couple kan ? sebab masing2 tak nak kecewa kan masing2. Tu namanya adat bercinta. Bercinta mana lah ada manis je. 
Aku : Entah lah ! malas nak tahu. 
Mama : kalau ada jodoh tak ke mana. Kalau dah tak ada jodoh , anggap je tu ujian dari allah. 






Actually , ada lagi yang mama nak cakap , cepat2 aku lari masuk bilik. Mama ni tiba2 je cakap pasal ni. Aku tak suka ok ! Aku pun dah malas nak fikir pasal ni. Biar lah masa yang tentukan semuanya . Aku dah redha dengan apa yang jadi :')