Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
I will Miss You :')
7 September 2012 | 0 Possible[s]
Entry kali ni khas aku buat untuk 
adikk kesayangan aku!
Siapa lagi kalau bukan budak ni kan


Jyeah ! 
My lovely adikk suria nadia .

Budak ni kena pergi 
PLKN 
Dekat batu pahat
before dia pergi aku tak dapat balik
sebab ada kerja sikit .

Oke sue i just want tell you 
i will miss you sygg !
kau jaga diri oke kat sana 
jangan nakal2 tau .
kalau dorang buli kau 
bagitahu ktorang semua !

Ingat kalau dah dapat fon tu 
text tau ! 
aku nak tahu apa yang kau buat kat sana tu.
HEHE.
Aku tak risau sangat kau pergi 
sebab ada ajai kan ?
Ehem ehem ehem !
dia boleh jaga kan kau untuk ktorang semua. 

Mana lah tahukan sue 
tiba2 mata bertentang mata dengan dia.
AMIN !!
aku bersyukur sangatkan.
HAHAHA.


Ingat tau sue ! 
jangan lupa aku kat sini. 
Meyh sebelum kau pergi aku cium kau sikit!
nanti lama tak jumpa kau dikk oi.
EeMmUuUaAaHhH !
Sue jangan nangis tau.
Nanti nangis tak comeyy dah. 


I MISS YOU 
SURIA NADIA
:')