Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Awak Lagi :')
4 September 2012 | 0 Possible[s]

Malam tadi aku tidur awal ! 
so phone pun silent 
Dan aku bangu je terus capai phone aku kat tepi 
aku dapat 5mesej 
1. Mama
2. Maxis 
3. Hmmm
4. Anith 
yang ke lima ni memang aku sedih sikit !
DIA text aku lagi . 

He says 
"maafkan org coz kacau.. Org rinduuu sgt dkt awk.. X tau
kenapa? Hurmm.. Mungkin dah x lama lah tu.. 
Gambar awak still ade dekat wallet org!!
Sorry tau :'(
Gud nite n sweet dream.. tc oke !
Maafkan sye ea awk.. Bye..

Awk ingat x? sye cerita tentang bulan dlu?
skrg bulan penuh.. bulan bbm sye bgitahu.. awak sehat..
dan sebenarnya awk rindu org jugak..
Hehehe *perasan kjp :(
sorry.. 
awk lepas kte dah tak kwn kan?
sye dah xde buat super saver lagi :(
awk lah yg ajar sye buat super saver.. sblom ni x pndai pon..
huhuhu.. teringin nak buat lagi :(
boleh tk? hurm, tk ley tak apa .. sye faham..
sye bkn laki yg baik.. k lah wak makin mengarut org memalam
meleleh jgk kang nanti . sorry tau .. xmo marah..
k papai.. askm :')"

dua tiga kali aku baca text dia !
dalam bas aku baca !
before masuk kelas aku baca 
aku still tak reply lagi text dia 
perlukah aku balas text dia ??



Kenapa awak datang lagi ? 
sayang saya pada awak dah hilang !
tapi kenapa rindu saya pada awak tak hilang ?
awak patut pulang balik hati orang ! 
awak tak patut ambil hati orang.

Entah lah ! 
aku tak pernah mintak ada perasaan pada dia.
mungkin allah sedang uji aku 
aku kena kuat lalui semua ni 
Mungkin ada hikmah disebalik semuanya . 

"JODOH ITU RAHSIA ALLAH"