Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
SELAMAT HARI RAYA :)
21 August 2012 | 0 Possible[s]
Sedar tak sedar ramadhan telah berlalu pergi meniggalkan kita.
Cepat saja masa berlalukan? 
Rasa puasa macam sekejap je masa berlalu dengan pantas
tanpa kita semua sedari.

Now aku nak ucapkan 

"SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN"

Aku memohon kemaafan kepada korang semua!
Manalah tahukan bila kaorang baca blog aku ni 
ada terguris hati korang. 
Maklumlah aku ni kalau cakap tak fikir perasaan orang 
apa yang aku nak cakap aku akan cakap ! 

Apa2 pun aku mintak maaf banyak2 oke ! 
korang mesti maafkan aku rite? 
HAHA. 

Meyh tengok gambar raya aku tahun ni !
Sambil tu layan lagu raya ni dulu oke.
Aku suka gila lagu ni 

Di pagi syawal yang mulia !
Aku orang pertama siap oke !
HAHA.
Dipagi syawal yang mulia aku memohon kemaafan 
dari bonda tercinta :')
Bersama mama !
on may way to kulai 
:)
Second raya ! 
Sementara tunggu makcik pakcik nenek siap semua
aku melaram depan camera dulu.
See my body? So fat oke ! 
Brr! :/
Cakk ! time to collect duit raya !
alahai tahun ni sadlife oke !
dapat duit raya sikit gila bapak !
tapi aku bersyukur jelah dengan apa yang aku dapat.
My lovely family! 
I dont have AYAH ! But i have PAPA! 
papa always busy.
Never mind ! i have mama ! adik and ayai.
I LOVE YOU.
Jemput lah datang rumah aku oke !
duit raya dijamin disediakan.
Apa2 pun selamat hari raya semua .