Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Sebelum Berakhir APRIL
1 May 2012 | 0 Possible[s]
Morning kau orang ! Sekarang baru pukul7pagi. Harini 1mei bermakna 
semua cuti. Tapi aku ni time cutilah nak bangun awal2. Sebelum aku merepek meraban
aku nak tunjuk kau something dulu.
Tengok tau! :D


Masa ni aku dengan 
'MR.HELLO KITTY'
Dia bawak aku pergi bayar duit motor! 
Then belanja aku icecream 
Mcd Oreo!
Ma kaceh awak . Lagi satu tadi baju boleh sama warna dengan dia
tapi tak sempat snap gambar. Sebab dia drive.


Balik keluar dengan dia. Aku merayap pulak dengan adik beradik aku.
Tengoklah sampai tak sempat nak salin baju.
Time ni kat reject shop jusco.
Biasalah bila nampak cermin apa lagi kalau tak snap gambar.
Btw, kenapa aku lagi tinggi dari kak long aku ni?
Ish ! Pelik sungguh aku. 
:P


Harini aku jalan semua ada patung hello kitty.
Tengok cadar pun hello kitty. 
Tiba2 teringat kat dia.
Then aku suruh adik aku suria snap pic ni.
Ni untuk awak MR.HELLO KITTY
:P


Ni kat taman layang2. Disebabkan last day april ni hujan
so, tak ramai orang main layang2. Pergi sini nak ambil gambar je.
Nak mengedik jap depan camera. Haha. 


Oke masa ni snap saja2 je. Muka aku agak buruk kalau ambil gambar dari tepi.
Hahaha.
Masa ni kepala otak asyik fikirkan dia je. Sebab dia tak reply mesej aku.
Mestilah takutkan sebab aku dah buat salah kat dia.
Kecian dia.

Last day bulan APRIL aku betul2 merayap sakan! Nak menikmati akhir bulan APRIL.
Sebab bulan April bulan kesedihan aku.
Macam2 dugaan yang aku lalui .  Hope bulan MAY akan jadi 
bulan kebahagian aku.

Btw, Bulan MAY ni Birthday aku , iya n suria.
Iya = 13/5
Iera = 25/5
Suria = 31/5

So bulan ni bulan birthday girl la kan ?
Hahaha.
Jangan lupa wish oke.

:)