Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Call Me 'ABANG'
5 November 2012 | 0 Possible[s]
Selamat tengah malam wahai pembaca setiaku *ada ke orang nak baca pepagi buta ni -.-* Oke tadi baru lepas OTP dengan mokk ! I miss him !! ulang suara I miss him!! Susahnya hidup berjauhan macam ni. Tadi sebelum OTP ktorang still gaduh lagi. Entahlah mula2 ok lepas tu gaduh . Tak dapat dinafikan lah aku yang cari gaduh. Mesti korang tertanya tanya kenapa aku selalu gaduh dengan dia. Korang jangan fikir dia lukakan hati aku ke buat aku sedih ke, actually dia tak buat pun semua tu . He is nice boy. Susah ok nak dapat lelaki macam dia :')


Actually , sejak2 akhir ni aku selalu sangat rasa takut ! takut sebab apa?  takut aku hilang dia lagi. Cukuplah dulu aku hilang dia 3bulan yang lepas ! aku mengaku dia tak pernah tinggalkan aku 3bulan yang lepas tu aku yang tinggalkan dia. Mesti ada sebab aku tinggalkan dia kan? Gila ke tinggalkan orang yang kita sayang saja2. Sebabnya mungkin aku tak layak untuk dia. I not good for him :'(

Dalam masa 3bulan tu dia ada juga cari aku , pujuk2 aku , mintak maaf tak payah cakap lah kan. Kalau boleh setiap mesej yang dia bagi aku mesti ada perkataan 'MAAF'. Sumpah ! masa aku tinggalkan dia tu aku dah maafkan semua salah dia pada aku. Dan dalam masa 3bulan tu betapa seksanya aku tanggung rindu aku pada dia. Dalam marah ada sayang , dalam sayang ada rindu , dalam rindu ada cinta , dalam cinta ada dia :') 



Oke tutup cerita lama , dah tak nak ingat semua tu, nanti aku nangis dah tak dapat update blog ni :'D. Tadi aku OTP dengan dia . Mula2 OTP tu still aku macam layan tak layan , lama2 dia pujuk ajak gurau , aku pun ok lah. Aku tak tahu kenapa malam ni dia sebok sangat suruh aku panggil dia 'ABANG' ulang suara 'ABANG' pakyee lah ! geli ok nak panggil gitu -.- Ok aku cuba lah panggil dia ABANG ! Then dia boleh cakap "alahai cair lah saya awak panggil macam tu" ok lawak gila ! :D then tiba2 dia panggil aku 'MAMA' lagi aku geli ok ! ntah apa2 lah mokk ni -.-

I know niat dia baik , untuk aku happy . Puas aku ketawa tadi ok. Dia pandai buat aku cool even aku tengah marah dengan dia . Ada satu soalan dari dia yang menyentuh perasaan aku "Awak takut hilang orang lagi ea? orang sayang awak. Awak tak percya orang ke?" Sumpah ! sedih ok . Siapa tak takut hilang orang yang kita sayang :') 


Aku berharap sangat pada esok hari dan hari hari yang seterusnya ktorang tak gaduh lagi. Mungkin aku jadi macam ni pun sebab rindukan dia kot :'( Siapa yang suka kalau selalu sangat gaduh kan ? Aku tau dia penat pujuk aku :') Harap2 sangat dah tak gaduh2 lagi . Aku nak happy je macam masa ktorang baru baik dulu :') 

Oke korang ! setakat ni je lah untuk harini ok . Eh lupa nak cakap ! blog i dah berwajah baru . Lagu pun dah baru . Actually, lagu ni mok yang bagi kat aku, aku tak tahu nak letak lagu apa, so aku letak lah lagu ni. Enjoy yerk ! Terima kasih sudi dengar luahan hati aku pepagi buta ni :)