Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Sick :(
3 November 2012 | 0 Possible[s]
Selamat tengah malam semua ! korang mesti belum tidur lagi kan ? maklum lah esok kan cuti. Tidur lambat bangun pun lambat ! :) Actually , aku tengah tak berapa nak sihat sangat ni. Agaknya kena hujan masa keluar pergi bayar berukband ni kot! :/ Tadi lepas makan ubat je aku terus tidur ni mata dah tak ngatok ! ayoyo apa mau buat malam2 ni ? :(




Aku dengan dia still sama lagi ! tak habis2 gaduh . Kalau tak lama mesti kejap gaduh ! Tapi dia lah yang selalu mengalah dengan aku. Pujuk aku baik2. Kesian dia :')



Aku suka bila call dia dengar dia cakap "awak ! orang syg awak lah ! syg awak tahu tak !" *melting* sweet oke suara dia. Haih ! mok oh mokk ! kenapa lah gedik sangat ni susah lah orang macam ni :') . Sekarang pun dia makin manja dengan aku. He so sweet and i miss him so much :'( 



Bila ada depan mata selalu gaduh dengan dia ! kadang2 better aku jauh dengan dia , kalau dia balik nanti dia macam lupa aku. Aku faham dia tak selalu balik , sebok nak jalan dengan kawan2 sampai aku pun dia layan macam nak tak nak je :') Bila dah jauh macam ni sebok rindu ! suruh balik lah . Nak jumpa lah apa lah. Macam ni lah ktorang :')



Tadi masa text dia cakap "kalau awak majok , mesti time org pujuk awak , awak tak nak tengok orangkan ? awak comel bila majok ! orang rindu awak lah :'(" Apalah ada ke dia cakap macam tu ? hahahaha ! tapi memang betul kot apa dia cakap. Then aku jawab "nanti mesti awak tarik2 tangan org kan ? awk tarik2 muka org suruh tengok awak. paling org tak suka time majok awak suka amik gambar org" Oke yang ni memang betul ! banyak kot gambar aku tengah merajuk dia amik! geram ok ! tapi biarlah simpan buat kenangan :D

Oke korang setakat ni je lah yerk aku mampu update untuk harini ! jangan lupa doakan aku cepat sihat ! tak sanggup dah nak baring je kat atas katil ni :'(