Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Adakah Dia ?
10 August 2012 | 0 Possible[s]

Mungkinkah dia lelaki yang akan membuatkan aku bahagia?
Adakah dia yang akan menjaga aku?
Diakah yang akan menyayangi aku?
Mungkinkah dia yang boleh melindungi aku?
Hanya ALLAH sahaja yang tahu semua ini.


Kalaulah betul dia yang akan bahagiakan aku satu hari nanti !
kau bukak kan lah pintu hati aku ni.
Kenapa sekarang aku susah sangat nak sayang pada dia?
Mungkin aku dah berkali kali dikecewakan. 
Dia layan aku dengan baik ! 
Mungkin dia boleh terima baik buruk aku. 
Aku takut bila kami dah berkawan macam sekarang 
dan aku tolak dia dalam hidup aku 
nanti dia akan benci aku. 


Aku akan cuba untuk menyayangi dia !
aku akan cuba untuk terima dia seadanya !
tak kiralah baik atau buruk dia.

Andai kata pintu hati aku masih tertutup untuk dia !
dengan berat hati aku akan meninggalkan dia dari hidup aku.
aku tak nak dia berharap pada aku ! 
sebab aku tak nak tanggung dosa lagi .
berdosa kalau kita bagi harapan pada orang sedangkan hati kita tak ada pada dia.
Dan selama aku berkawan dengan dia !
aku tak pernah bagi harapan pada dia. 


Aku takut satu hari nanti aku akan kecewa kan dia!
Sedangkan aku tiada niat nak kecewakan dia. 

Ya Allah ! kau berikanlah petunjuk bagi aku.
Aku akan terima semuanya dengan hati yang terbuka.
Andai kata aku terpaksa pergi dari dia, boleh kah dia maafkan aku??
Andai kata aku dan dia bersama, bolehkah kami hidup bahagia?? 
Aku redha dengan semua takdir yang kau berikan pada aku.