Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
12 Mac 2016
12 March 2016 | 0 Possible[s]

Sampai hari ini aku masih mencari dimana kau wahai jodohku. Orang cakap benda baik selalunya lambat. Aku tak pernah jemu menanti kau wahai jodohku. Siapa pun kau macam mana rupa kau sekali pun tak pernah terdetik aku jemu untuk menanti kedatangan kau dalam hidup aku. Semoga kau baik2 saja mungkin kau tak bersedia untuk berdepan dengan perempuan seperti aku yang banyak kekurangan daripada kelebihan. Aku mahukan seorang lelaki yang boleh terima diri aku keluarga aku. Aku tak mintak suami yang sempurna cukuplah kalau dia dapat membawa aku ke arah yang baik. Aku mahukan ayah untuk anak2 ku. Tak mintak jadi ayah yang sempurna cukup untuk menjadi ayah yang penyayang kepada anak2 ku. Aku harap suatu hari nanti kita akan bertemu wahai jodohku. Kehadiran kau akan aku hargai akan aku jaga kau seperti nyawaku sendiri. Aku percaya ALLAH sedang aturkan jalan hidup kita berdua. Sesungguhnya DIA maha pengetahui semuanya.