Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
19 Dec 2015
19 December 2015 | 0 Possible[s]
Sekarang aku cuma perlukan masa dan ruang untuk berfikir secara matang. Aku tak nak ambil keputusan terburu-buru and the end aku yang merana menanggung sakit hati seorang diri. Andai kata kita ditakdirkan berjumpa semula aku akan hargai kau sebaik mungkin. Aku tak minta banyak cuma minta luangkan masa untuk kita bersama. Lepas tu kalau kau nak pergi tinggalkan aku semula pun takpe. Aku cuma rindu kenangan kita 3tahun yg lepas. Tersangat rindu kau rasa tak benda yang sama??

Kau ingat lagi tak pertama kali kita keluar pergi pelangi indah aku minta kau pakai baju colour pink sebab aku suka pink kau tanpa banyak cakap ikutkan kehendak aku. Tapi masa tu kau kurus tak hensem tapi comel. hihi.. Since tu balik dari kerja kau layan aku kita otp berjam-jam keadaan kita semua baik2 kan?
Mungkin Allah nak uji hati aku masa tu dia bagi kita dugaan, dan masa tu aku la yang paling sakit. Aku terima kau beri kau peluang kedua untuk ubahkan diri kau. Terima kasih sebab berubah terima kasih sebab kau sudi pertahankan hubungan kita. Aku hargai.

Lepas kerjadiaan tu kau macam senang je minta peluang pada aku. Aku tak kisah berapa banyak kali peluang pun nak bagi sampai aku tertanya-tanya aku dah bagi peluang kenapa kau tak nak berubah. Lama aku tunggu perubahan dari kau.

Akhirnya aku pergi membawa diri untuk mencari kekuatan untuk teruskan hidup tanpa kau. Aku berlajar macam mana nak ubat luka dihati, aku berlajar untuk terus hidup bahagia walaupun kau tak pernah ambil kisah pasal aku. Kau tahu aku sakit? Hati aku remuk seribu. Sekarang aku dah nampak yang aku memang betul2 tak baik untuk kau. Kalau aku yang terbaik antara kita tak ada yang ketiga. Biarlah kita macam ni dulu, jujur aku rindu. Rindu teramat sangat. Senyuman kau, bau kau kening kau mata kau segalanya aku rindu. Dan aku sedar diri siapa aku kalau nak dibandingkan aku dengan kau. Aku ni spm je kerja pun tak bagus mana lain la kau berlajar sampai diploma pandai plak tu. Kita tak setaraf sebab tu tak boleh bersama kot. Hmm .. Kalau aku nak minta kau tunaikan permintaan aku boleh tak? Boleh tak kau celebrate birthday aku sama2? Selama 3tahun kau tak pernah ada masa birthday aku :( Aku tahu benda ni cuma hanya mimpi je dalam mimpi pun belum tentu kau sudi nak sambut birthday aku. Entah2 tarikh pun kau dah lupa. HAHAHA..

"Awak berubah lah even bukan dengan saya pun saya tetap bahagia bila awak berubah. Maaf tak pernah jadi yang terbaik utk awk. Maaf kekurangan saya terlalu banyak berbanding dengan kelebihan saya. Mungkin sekarang bukan masa yang sesuai untuk kita berbaik biarlah masa yang tentukan semuanya awak. Saya redha bila kita jadi macam ni. Kebebesan yang awak nak saya ikut kehendak awak. Semoga awak berbahagia. Saya tak lupa awak dan juga kenangan kita. Terima kasih untuk semuanya..."