Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
5 April 2015
5 April 2015 | 0 Possible[s]
01:43am :-

Biasanya waktu macam ni orang lain sebok tengah buat taik mata mimpi indah semua tapi aku still ngadap laptop sambil dengar lagu layan perasaan yang tak berapa nak ada perasaan ni. Huhu...
Entah kenapa lah tergerak hati nak bukak laptop malam ni dah berbulan jugak aku tak sentuh laptop aku maklum la busy kerja mana la ada masa nak ngadap macam dulu lagi. hmm

Tergerak hati aku nak bukak picture tadi urmm nahh everything keluar satu persatu keluar daripada awal kenal sampai lah kesudahannya... Aku belek satu persatu gambar tu aku tenung muka yang ada dalam gambar tu urmm tetiba rasa macam sebak sedih nak nangis kecewa semua lah ada dan aku sempat berkata "kenapalah kita macam ni skrg, kenapa la awak buat saya, apalah kurang saya" hmmm siapa tak sedih orang yang kau puja2 orang yang kau sygg orang yg kau rindu siang malam last2 pergi tinggalkan kau untuk cari yang sempurna....


 

Tapi mungkin ada baiknya jugak bila dia pergi tinggalkan aku mungkin ada yang lebih baik dari dia. Mungkin sekarang pun dia dah jumpa yang sempurna untuk diri dia.. Bukan aku tak ingat dekat dia cuma kadang2 tu macam penat nak berbaik balik.. Dekat hati pun dah tak rasa apa2. Aku pun tak tahu bila masa aku suka dekat orang bila masa aku tak suka dekat orang. Hati dah kosong takde apa2 isi.. Mungkin disebabkan aku terlalu kecewa.. Banyak benda yang aku kecewa dalam kehidupan aku.. Baik dari segi kehidupan dari segi kawan2 semua laa.. 

Tipu lah kan kalau kau balik kerja penat2 nak ngadu dengan someone tapi kau takde siapa2. Handphone kau pun 24jam sunyi. Kau celik mata beriya check hp berharap ada orang text kau tapi takdee.. Macam tu la kehidupan aku hari2. Memang sunyi sepi dan aku berusaha untuk ceriakan hidup aku depan orang ramai.. Lepas aku dan dia buat haluan masing2 aku rasa dah penat dengan manusia.. Mungkin sekarang bukan masa yang sesuai untuk aku bahagia mungkin sekarang aku kena bagi perhatian pada kerja aku insyaallah akan datang bila aku dah ada kerja mungkin masa tu bahagia aku akan muncul. 


 

Mungkin aku ni terlalu hidup dengan kenangan sampai tak nampak apa yang ada dekat sekeliling aku.. Jujur aku cakap rasa sayang rindu pada dia dah takde sikit pun takde cuma kenangan selalu ada difikiran aku.. Bukan sekejap aku dengan dia banyak benda yang ktorang buat sama2 even masa tu sama2 susah... Kenangan tu terlalu kuat dalam ingatan aku.. Hmmm Tapi yang penting aku doakan yang baik2 untuk diri dia.. Semoga dia berjaya semoga dia dapat apa yang dia nak :) 



Image result for we heart it quotes 

Dan aku masih menanti saat bahagia aku.. mungkin masa tu aku boleh lupakan segala kepahitan yang aku lalui sekarang. Mungkin masa tu aku bukan lagi "FOREVER ALONE" hahahaha mungkin masa tu jugak aku dah berjaya dalam hidup aku. Amin... Semoga Allah mudahkan segala kesulitan yang aku lalui sekarang. Amin :) 

02:06am 
ieramohd