Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
04 May : H.O.P.E
4 May 2015 | 0 Possible[s]

Welcome May you're always be my fav month every year im waiting for you :) Aku tak mintak apa cuma mintak kebahagiaan. I just want to be happy macam orang lain :) Alhamdulillah dengan apa yang aku ada sekarang aku bersyukur sangat. Dengan ada kerja yang bagus insyaallah aku akan usahakan harta2 yang lain. Doakan aku mana lah tahu berkat doa korang kan. Amin :) 


Dah sampai masa untuk lupakan segala benda yang tak penting dalam hidup aku. Lagi2 mengharap sesuatu yang tak pernah terjadi :) Aku dah 21tahun hidup dah malas nak fikir benda yang boleh buatkan hati aku sakit. Manusia datang pergi macam tu je dalam hidup aku tipulah kalau aku tak terasa sunyi lagi2 bila balik kerja kau penat2 tapi tak tahu nak mengadu dekat siapa. Then bila kau ada masalah kau kena simpan benda tu sorang2 and the last kau akan menangis sebab takde siapa nak dengar masalah kau. Bila weekend orang lain sebok keluar sana sini tapi aku cuma mereput dalam bilik termenung layan perasaan. Betul kot orang cakap bila kita takde apa2 orang tak nak kawan dengan kita :) Kau hidup zaman ni hati kena kering sebab kau akan jumpa macam2 jenis manusia. Kau tak boleh mengharap orang tu stay dengan kau sampai ke tua. Nanti akan datang kau jugak sakit. 


Aku tinggalkan semua bukan sebab aku benci atau tak sayang tapi bagi la aku merawat luka dihati. Banyak benda yang jadi dalam hidup aku yang orang lain tak nampak. Aku pilih untuk jadi forever alone bukan sebab takde siapa nak aku tapi sebab kisah silam yang lepas. Cukuplah apa yang jadi aku serik. Bertahun bukan seminggu dua aku lalui sorang2 aku kuatkan hati tabahkan hati aku tunggu dia untuk berubah tapi sia2. Apa yang aku dapat? Cuma penderitaan yang aku tanggung sorang2. Aku buang semuanya untuk kebaikkan kita bersama. Aku tak mintak apa pun aku cuma mintak orang hargai aku. Biarlah masa yang tentukan semua ni. Aku dah tak sanggup untuk tunggu benda yang tak pasti. Aku tak nak bila aku tunggu dia cuma sia2 cukup la selama ni aku dah sia2 kan masa aku.Dan sekarang sendiri terluka. Takde siapa nak kesiankan kita melainkan kita kesiankan diri kita sendiri. 

"i'm so sorry i'm not good enough. well, i'll never be one but appreciate me when i've done my best for you. please, appreciate me."


Kau tahu tak apa kekuatan seseorang tu? SENYUM ! Benda ni je la yang boleh bagi kau kekuatan untuk teruskan hidup kau pada hari2 akan datang. Sampai bila kau nak sedih? Sampai bila kau nak menangis kenang kisah silam kau yang tak kemana tu? Lagi2 jenis macam aku ni tak boleh duduk sorang nanti mula nak over thinking lepas tu meroyan layan jiwa. Kahkahkah. 

"A smile is the best make up any girl can wear" 



ieramohd