Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
24 Oct 2015
24 October 2015 | 0 Possible[s]

 Ya Allah sesungguhnya ini jalan yang terbaik untukku aku terima dengan hati yang terbuka. Terlalu banyak ujiaan yang kau berikan kepada aku. Kadang kala aku tidak kuat untuk hadapi semua dugaan yang kau berikan ya allah. Puas aku menangis untuk legakan kesakitan dihati ni.

Andai kata ini takdir hidupku aku terima dengan hati yang ikhlas. Sesungguhnya hanya engkau saja yang tahu apa yg terbaik buat hamba mu. Sekiranya kebahagiaan bukan milik aku didunia aku yakin kebahagiaan menanti aku disana insyaallah :')

Sekirannya kau tidak berjodohkan aku dengan mana2 lelaki aku akan berjanji untuk menjaga keluargaku sebaik yang mungkin. Aku cuba untuk menjadi anak yang baik pada mata mereka. Jika kau jodohkan aku dengan mana2 lelaki kau jodohkan la dengan lelaki yg sebaik mungkin. Apa saja kekurangan dia aku akan terima seikhlas hati begitu juga dia.

Terima kasih ya allah kerana kau telah menduga hamba mu ini pada usia yg sangat muda. Aku anggap ini semua dugaan hidup semasa meningkat dewasa. Semoga kisah silam yang lepas membuatkan aku lebih matang :)