Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Kenapa ?? :')
16 July 2012 | 0 Possible[s]



Setelah sekian lama kau tak kacau aku tiba2 aku dapat panggilan dari kau !
untuk apa kau cari aku  lagi ??
untuk kau sakitkan hati aku lagi ? tak cukup ke dulu kau sakitkan hati aku ??
kenapa dengki sangat kau dengan aku ?



Dulu mungkin kita baik ! dan aku pernah sayang kau lebih dari seorang kawan!
aku jaga kau ibarat macam aku jaga nyawa aku sendiri !
aku sayang kan kau tiap hari !
aku rindukan kau setiap minit !
mungkin betul kata kau , aku hanya dapat jasad kau saja !
aku tak pernah dapat hati kau !
baik buruk aku kau tak boleh terima !
tapi baik buruk kau aku terima dengan seikhlas yang mungkin !
:')



Dulu mungkin aku sedih bila kau buat macam tu pada aku !
but now ! perasaan tu dah tak ada!
mungkin sebab dah banyak kali kau buat macam tu pada aku.
dan sekarang aku tak akan serahkan hati aku pada siapa2 lagi !
sebab aku dah serik dengan semua ni .



aku ingat bila tak ada kau , aku akan rasa sedih !
tapi aku salah !
aku dah buktikan yang aku mampu hidup tanpa kau !
dan sekarang aku mampu tersenyum tanpa kau !
kehidupan aku sangat sempurna tanpa kau !




Aku berharap sangat kau tak ganggu hidup aku lagi !
segala kesalahan kau , aku dah lupa kan !
aku dah maafkan kau dengan seikhlas hati yang mungkin !
semua kenangan pahit manis kita bersama
sudah aku buang jauh2!
aku dah buang perasaan rindu ! sayang ! cinta !
dan segala galanya pasal kau jauh2 .

Kau pun dah janji tak nak kacau aku kan ?
aku harap kau tepati janji kau pada aku !
aku punya hati dan perasaan .
buat apa cari aku lagi sedangkan kau dah bahagia bersama si dia.
Aku doakan kau bahagia .
aku doakan kau berjaya pada masa akan datang.
Pergilah kau jauh2 aizat dalam hidup aku .
aku rela dengan semua ini untuk kebaikan kau.