Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Tolong hormat saya :)
1 August 2012 | 0 Possible[s]

Kita hidup ni bukan semua orang suka dengan kita kan ?
ada je salah silap kita orang nampak !
dah nama pun manusia ! 
manusia mana ada yang sempurna !

Kalau kau nak orang hormat kau ! 
tolong hormat orang lain jugak ! 
jangan fikir awak pandai awak boleh pijak2 orang yang tak pandai macam saya ni !
selama ni aku tahan kot dengan perangai korang masing2.
Tapi makin di layan makin menjadi jadi pulak lemak tepu korang kan !

Aku tak cakap pun yang aku tak pernah buat salah ! 
atlist aku boleh terima kalau orang tegur salah aku .
ni dah buat baik lepas tu ungkit2 !
sama je kau tak payah tolong aku !
jangan sampai aku ungkit semua apa yang aku dah bagi kat kau !
tapi aku ni ada otak ! boleh fikir baik buruk.

Aku memang kasar! so kalau kau tak boleh terima gurauan aku 
aku tak kisah! 
aku tak akan paksa orang kawan dengan aku .
lepas ni jangan tanyalah kenapa aku tak tegur kau kan !

Macam2 manusia aku jumpa kat sini. 
yang sorang baik nak mampus !
tapi mulut macam jadah haram !!
aku malas nak cakap dengan korang sebab tak nak gaduhkan !
ingat best ke duduk sama2 then tak tegur ??

Masing2 dah besar ada otak kan !
pandai pulak tu tak kan benda kecik pun tak boleh fikir??
aku malas nak cakap apa2 lagi . 
Korang tak suka aku kan ??
Oke aku tak kisah.

Yang penting aku bahagia dengan hidup aku!
korang buat lah hal korang masing2.
Aku dah tak nak ambil tahu lagi.