Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Selamat Menyambut Bulan Ramadhan
22 July 2012 | 0 Possible[s]
Sahur ! sahur ! sahur ! sahur ! 
Eh ? dah masuk bulan puasa lah ! 
lepas puasa raya kan ? 
Oke ! tak sabar nak raya . 
Puasa baru satu hari dah sebok cerita pasal raya ea?  =.='

Oke ! tahun ni aku puasa dekat rumah sekejap je ! 
yang selebihnya aku puasa dekat hostel !
sadlife you know! 

Ada perbezaan berpuasa di rumah dengan di hostel ! 
Tak percaya ? meyh aku bagi korang tengok ea ! 


Kalau dirumah
-Sahur mama kejutkan :')
-Buka lauk sedap2 :D
-Apa yang kita nak makan semua ada ! just oder je :)
-Masa sahur makan pun sedap2 :)
-Sebelum buka berkumpul ramai2 dekat meja makan :')
-Solat with my mama :')
-Lepas makan mesti mama hidangkan pencuci mulut :)


Kalau dihostel 
-Sahur bangun sendiri*set alam! Kringg !!* :'(
-Buka lauk alar kadar*save bajet* :'(
-Apa yang kita nak makan semua tak dapat kalau ada pun mahal !*nak beli kena fikir banyak kali*
-Masa sahur makan biskut dengan air milo je lah :'(
-Sebelum berbuka berkumpul dengan kawan2 je :')
-Solat sorang2 without my mama :')
-Lepas makan buat assingment masing2 :')


You see know ?? !!

Betapa seksanya bagi aku ! 
kalau ikutkan aku memang nak balik tiap2 minggu bulan puasa ni !
tapi keadaan mungkin tak mengizinkan . 
:')


First day puasa ! muka aku berseri seri oke ! 
tak lapar tak haus ! 
Tak pernah2 aku keluar pakai baju sopan ! 
dah lah warna putih pulak tu !
Bajet suci lah kan ? 
:D

Apa2 pun aku nak ucapakan 

"Selamat menyambut bulan RAMADHAN"

Jangan ponteng2 puasa oke ! 
Kalau permpuan yang 
"ABC"
jangan lupa ganti puasa nanti ! 
yang lelaki jangan curi2 minum air ! 
puasa mesti full oke ! 
*pesanan ini di bawa has oleh IeraGomez*
hikhok ! 
:)