Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
I Miss you BUT................
19 July 2012 | 0 Possible[s]

Kalaulah kau tahu perasaan aku sekarang ni macam mana kan bagus!
even kita dah tak bersama tapi aku still ingatkan kau. 
Aku tak pernah lupakan kau. 

Perasaan rindu tu memang ada ! 
dan aku mengaku yang aku teramat amat rindukan kau ! 
tapi aku terpaksa buang semua tu jauh2. 

Mesti kau cakap aku zalim ! sebab layan kau macam tu bila kau cari aku balik!
aku mintak maaf ! 
aku buat semua tu untuk diri aku jugak. 
aku dah puas disakiti dengan kau. 
Cukuplah selama kita kawan kau buat semua tu pada aku.


kalaulah aku boleh lari daripada semua ni kan bagus.
tapi apakan daya aku tak mampu.
setiap kebaikan yang pernah aku buat pada kau 
aku tak mintak untuk dibalas!
aku buat semua tu dengan seikhlas  hati aku.
Sebab aku terlalu sayang kan kau pada masa tu.

Masihkah kau ingat pada lagu ini aizat ??
Setiap kali aku rindukan kau 
aku dengar lagu ni . 
Dan air mata aku keluar.
Aku tahu air mata aku satu pembaziran buat kau ! 
tapi setiap kali aku ingatkan kisah kita 
aku akan menangis! 
betapa hancurnya hati aku bila kau buat aku macam tu. 
tapi aku redha dengan semua ni .
Mungkin dengan cara kita berpisah kau akan jumpa dengan perempuan 
yang lebih baik dari aku.
but now ! 
aku dah mula tersenyum balik !
dan aku dapat buktika pada diri aku 
yang aku mampu tersenyum tanpa kau disisi aku ! 
dan aku jugak mampu ketawa 
tanpa kau di hari2 dalam kehidupan aku.