Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
SAYA CIKGU
16 December 2011 | 0 Possible[s]

Comel tak saya??
HEHE..
Act aku tak pakai tudong pun.
memandangkan aku nie pergi
khusus kena lah pakai tudong.

COP!!!
Bukan khusu kahwin tau.
Tapi ..

KHUSUS CIKGU TADIKA

Oke la tu kan??
daripada tak de keje kat umah
baik aku pergi menimba ilmu
HEHE..

Dah jadi cikgu kan
mestilah kena pakai baju kurung
pakai tudong
yang penting

MAKE UP VOUGE

Hari ni aku pakai kasut baru
catik tak??


Aku suka dengan
warna kasut nie.
Iya cakap comel.
tengok la tuan dye pun comel.
HEHE.


Kat sana aku kena cari bahan
untuk buat prezen.
Duduk dalam satu group
then buat larh keje.


Yang baju purple tu
nama dye NOR ASMARA
unik kan nama dye??
HEHE.
Tapi panggil dye kak Nora.
Dye nie orang kuat group aku ngn iya.
Dye la paling busy kalau kena wt prezen.
Yang sebelah dye 2 kak Mashita.
Dye ni baek lah.
Body slim je
anak da 4 tetap cun beb . .



Nie jadual untuk awal tahun.
memandangkan aku nie tak tau pape.
so aku serahkan pada orang yang
da pro.
aku juz tolong apa yang patut jea..




Nie jadual da siap.
kak Mashita gigih
dengan krayon dye.
HEHE.



Dan ini hasil lukisan
si Iya.
Aku secomel comel alam
dye lukis jadi buruk.
Jeles la 2 dengan aku kan??
HUHU..
Ni lah masa ktorg bosan
Kalau tak melukis
dengar lagu kat hp.
Pas 2 merepek meraban
HEHE..

Btw seronok gak amik khusus nie.
Macam2 orang aku kenal.
Macam2 gelagat aku jumpa.


:)