Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
NERAKA Tempat Kau
14 December 2011 | 0 Possible[s]
Aku na story cket pasal tajuk kali nie.
Aku malam2 memeng rajin online
FACEBOOK.

Tiba2 bacalah satu status
budak skolah aku ni,
Dye suruh bace twiter then bakar perempuan 2 .
Aku pun pelik.
Memandangkan aku ni tade twiter
aku juz klik link yg dye post kt
FACEBOOK.


Then kuar pic minah ni


Muka boleh tahan
not bad la.
tapi...

MULUT PUAKA

Kalau kau orang baca twiter dye
memang menyakitkan hati.

Dye

HINA ISLAM

HINA NEGARA KITA

HINA NABI

HINA ALLAH SWT

Bila aku klink link ni
aku hanya mengucap
bila baca status yg dye update

Hanya hinaan
makian yg dye update
untuk ditujukan pada negara kita.

Dye ta pernah fikir ke??
kalau negara

INDON

Ada masalah
siapa yang tolong
kalau bukan kita

NEGARA MALAYSIA

Ketua kau
merayu rayu mohon
bantuan makanan bagai
kat

MALAYSIA

Jangan nak bangga sangat
dengan agama kau

KRISTIAN

Agama kau
adalah agama yang di pandang

HINA

Pada mata

ISLAM

Sekurang kurangnye bila orang islam mati
ada jugak yang masuk

SYURGA

Daripada kau??
mati masuk

NERAKA

Agama islam agama yang suci
Agama kristian agama hina dan sesat.

*HOPE ALLAH MENURUNKAN BALASAN YG SETIMPAL PADA KAU.
MINAH INDON TAK SEDAR DIRI.
NERAKA TEMPAT KAU LAH.
JANGAN NK BANGGA2KAN SANGAT
AGAMA KRISTIAN KAU. !!!

:)