Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Merenung Masa Depan :)
16 December 2011 | 0 Possible[s]

Oke aku nak story cket larh
aku selalu memikirkan masa depan aku.
Yela aku baru jerk habis
SPM
so after dapat result
mstilah nak sambung study.

Aku dah nekad
teruk macam ner sekali pun
result aku
aku still nak belajar.
Perempuan sekarang kalau nak hidup
kena ada ilmu
untuk menjamin masa hadapan
yang akan datang nanti.

Aku bercita cita nak bukak

BUTIK ANDAMAN

Mesti korang tertanya tanya
kenapa aku nak bukak
butik andaman nie.

Sebab senang kalau kerja sendiri
berbanding kerja dengan orang.
Cehh!!
Konon nyer nak jadi boss la nie kn??
HEHEHE.



Lagi satu
aku suka sangat bab
Make up2 nie.
Tak tau kenapa.
Jiwa aku selalu kat make up.

Antara kawan kawan aku
aku larh yang selalu
make up tebal tebal.

Aku la yang paling

OVER

Kalau keluar.
Aku pun tak tau sejak bila aku
minat dengan benda2 ni sume.

Tercapai kah impian aku
untuk bukak butik
satu hari nanti???

INSYAALLAH

Doa kan lah aku yerk.


TAPI!!!

Kalau tak tercapai impian
aku nak bukak butik tu.
Mungkin aku akan
pergi ke alam lain pulak.


NAK TAU ALAM APA???


ALAM PERKAHWINAN

HEHEHE.
Merepek je lah aku nie.
sape la nak kat aku nie??
hidung tak mancung
pipi terserong serong
HUHU..

Kalau boleh di elak kan
untuk berkahwin.

KENAPA???

Sebab aku takut
dengan perkahwinan yang tak kekal.
Lelaki zaman sekarang
tak boleh dipercayai

100%

Mase belum dapat
i love u 4 ever
bila dah dapat
i hate u 4 ever.

Tapi tu bagi pendapat aku la.
Setiap orang mempunyai pendapat
masing masing.

So renung renung kan
dan selamat beramal.


:)