Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
SMS BERHANTU
13 December 2011 | 0 Possible[s]

Cek na habaq sikit pasal story kali ni .
Mst kowg fikir sms aku ni berhantu betol2
kn?? kn??
HAHA.
Act, bkn BERHANTU btl2 pn.

Tadi aku tengah sedap2 tdo
Tbe2 telinga aku nie rasa cm bising jea.
Tgk2 ade txt
from

SUMONE.

Bukan lelaki oke.
But perempuan.
HEHE.

She says :

"halalkan makan minum aku
sepanjang kita berkawan..
kalau ada buat salah
sama ada kslhan besar or kecik,
sedar atau tak
maafkan aku dnia dan akhirat..
kalau umur kita panjang
jumpa lagi.
sesungguhnya manusia
tak terlepas buat salah."

Ayat dye like

BUNGA BUNGA
hehe.

Me say :

"Samalah dengan aku.
aku pn banyak kowt sakitkan ati kau.
sampai kau tak bole trimakn??
its oke psni pn kita
dah wat hal masing2.
Kau pn tadelah sakit hati
tengok aku lagi.
aku pn manusia biase
yang selalu buat salah.
Aku da maafkan kau
dunia dan akhirat.
take care.
Bye"

Aku pn bole wt ayat

BUNGA BUNGA LAH
Ingat kau sorg jea tau ke??

She say :

"honestly, aku ta pernah sakit hati dengan kau
aku cuma marah jea.
tapi tade la sampai sakit hati bagai..
aku tau kau sakit hati dekat aku..
aku pun tak tau kenapa.."

Me say :

"Dala cerita lama tak payah nak ungkit2.
tak guna punkn??
kita pun da wat hal msing2.
Mungkin tu yg terbaik bagi kau.
mungkin kau tak sesuai kawan dengan kitaorg.
kau mungkin tak kenal kitaorg lagi.
hal kau dengan dila aku tank masuk campur.
Kau jgn fikir aku yg hasot dye bagai.
aku pun ta mntk jadi cmni"

*Bdk ni ade masalah dengan dila.
Tu yang antar txt bagai.
Tpi si dila ni ta lyn.
cbb dye ta da ske bdk ni.
Kesiannyer kau..
HEHE.
(jhtnyer aku)

She say :

"aku pn tak mintak jadi mcm ni.
dan aku taknak jadi mcm ni.
em mana mungkin aku tak kenal siapa kauorg
bukannya aku baru kenal kauorg.
em bg aku, ni bukan yg terbaik buat aku.
segala benda yg terjadi
aku pasrah..
erm aku nak tnya ni.."

Dye nk tnye ap agknyer??
aku mls nak lyn dye.
then aku ta per pn txt dye.
kalau layan
makin menjadi jadi plak.
HEHE.

Apa2 pun aku
da maafkn kau..
tapi aku tak bole kte cm dulu2...
Kau jgn tnya knp.
kau ada otak
boleh gne . .

:)