Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Im IeraMohd. Normal Girl. Forever21. World. Around in my blog? Thank to read my story mory. Enjoy~



A Little Princess




Status

Worry less. Smile more dont regret just learn and grow. Princess of MAY.

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Facebook
: Twitter
:Instagram
: Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Miss SUMONE :')
3 December 2011 | 0 Possible[s]

Miz SUMONE
But who??
i dunt know

Tbe2 jea rse perasaan rindu merindu nie
mungkin cbb aku terfikirkan dye kowt.
Tpi. . .  . pernah ke dye terfikirkan aku??
memang tala kn
na tw np??
cbb dye da ade SUMONE
aku jea bdo
alwayz remember him
aku ta mntk pn na fikirkn dye
tbe2 jea otk nie teringtkan dye :(

Bila ingt balik ape yg dye wt kt aku dlu
mmg ta patot aku ingtkn dye lg
na tw knp??

dye janji mcm2 dgn aku
tp dye ta tunaikn sume janji dye.

dye janji na setia dgn aku
tp dye curang dgn aku.

dye janji tana wt aku nngs
tp dye selalu wt aku nngs mcm owg gile.

dye janji na jaga aku
tpi dye abaikan aku bila dye tga seronok dgn perempuan2 yg dye smpan.

dye janji takn tinggalkan aku
tp aku terpaksa tinggalkan dye
cbb aku da ta tahan dgn dye.

dye janji na jaga hubungan ktowg
tpi dye ta pna jaga hubungan ktowg.

dye janji na selalu jujur dgn aku
tpi dye selalu ta jujur dgn aku.

BODOH KAN AKU??

Cbb kenal dengan lelaki mcm dye
walaupun da dekat 2 tahun lbeh aku ngn dye BREAK
tp aku alwayz ingt dye
kdg2 aku BENCI dgn perasaan aku cndri

"SAMPAI BILA AKU NA MACAM NI?"
HmMmm..

:'(